Monday, March 28, 2011

NUAR ARAHKAN RAKAMAN UNTUK BUKA RUANG KEPADA CINA DAN INDIA TEKAN UMNO/BN

" WAJAH PETUALANG "



KITA MATI MATI BERTUNGKUS LUMUS MENYIASAT, MENELITI FAKTA, BERHUJAH. NUAR DENGAN JUAK JUAKNYA BERTUNGKUS LUMUS MEMBUAT PROVOKASI KEPADA POLIS DENGAN TUJUAN AGAR POLIS BERTINDAK DAN RAKYAT DIPAKSA BENCI POLIS.

SESIAPAPUN IRONINYA TAK PEDULI KEPADA FAKTA ASAS BAHAWA NUAR BRAHIM TELAH BERZINA. YANG DIHUKUM BERSALAH IALAH ORANG YANG MENDEDAHKAN SALAH LAKU SEKSUAL PERDANA MENTERI TAK JADI NI.

BILA AKU BACA dankuala TADI AKU TERFIKIR RUPA RUPANYA ADA PIHAK AMBIL KESEMPATAN ATAS KELAM KABUT UMAT MELAYU UNTUK REJAM MARUAH MELAYU.

KITA TAK SEDAR SEKARANG ADA PIHAK SEDANG MENGEDARKAN CD HASUTAN KEPADA MASYARAKAT INDIA TERMASUK DI SEKOLAH SEKOLAH AGAR MEMBENCI KERAJAAN YANG MENERUSKAN PENGGUNAAN NOVEL
INTERLOK SEBAGAI TEKS DI SEKOLAH.

AKU DENGAR DAH ADA SEKUMPULAN REMAJA INDIA MENYERANG DAN MENAKUT NAKUTKAN GURU GURU MELAYU BAHKAN CUBA MENCEDERAKAN MEREKA.

AKU DENGAR JUGA CINA DAP DAH MULA REKRUTKAN PEMUDA PEMUDI
MEREKA UNTUK JADI CALON DAN JENTERA PILIHANRAYA. MEREKA GIAT
DAFTARKAN PENGUNDI BARU SEBAGAI PERSIAPAN PRU 13.

PAS SIBUK BERKEMPEN SESAMA SENDIRI SEHINGGA TAK SEMPAT FIKIR BENDA LAIN.

JADI AKU RASALAH, NUAR SENGAJA BUAT BENDA AIB NI NAK LEKAKAN UMAT MELAYU. SAMPAI MASA TIBA TIBA KITA TERSEDAR BAHAWA KITA AMAT BERSENDIRIAN.

CINA DAP DAN INDIA HINDRAF DAH BERJAYA SATUKAN UNDI DAN SUARA BUKAN MELAYU AGAR SERENTAK DAN SEDERAP MEMBENCI UMAT MELAYU DAN KETIKA INILAH MEREKA MENGAMBIL ALIH KUASA...

2 comments:

shamsulS2 said...

Saya merayu kepada semua umat Melayu agar bersatu dan berdamai supaya dapat kita mempertahankan maruah dan hak umat Melayu sebagai bumiputra di Tanah Tumpahnya Darahku ini.

Sekiranya bukan umat Melayu yang menjaga Tanah Tumpahnya Darahku ini, maka padah akibatnya kepada umat Melayu itu sendiri.

Umat Melayu semua wajar bersatupadu dan bersedia untuk menghadapi peristiwa besar yang akan berlaku tak lama lagi.

Bersatupadu adalah kunci keselamatan maruah dan hak umat Melayu.

Oleh itu, bersatu dan berdamailah untuk kesinambungan dan kelangsungan hidup umat Melayu pada masa hadapan.

Jangan kita lupa apa yang telah berlaku kepada umat Melayu di Prince of Wellesly yang mana kebanyakkan daripada umat Melayu tersebut telah dirasuk emosi mereka dengan isu-isu yang mereka hendak dengar dan bukannya fakta-fakta kebenaran.

Akibatnya padah yang amat dashyat menimpa umat Melayu disana.

Isu korap, rasuah yang didendangkan oleh pihak yang inginkan kehancuran umat Melayu bukanlah isu di Tanah Tumpahnya Darahku ini sahaja tetapi adalah isu sejagat.

Isu korap, rasuah ini tidak akan lenyap selagi manusia itu mempunyai nafsu terhadap kebendaan dan kuasa.

Lihat lah apa yang telah terjadi di Prince of Wellesly dimana peralihan kuasa telah menaikkan nafsu pemegang kuasa untuk bertindak diluar norma kehidupan.

Maka mana-mana umat Melayu yang masih kabur dan lupa diri tentang sejarah umat Melayu diTanah Tumpah Darahku ini agar segera bangun kerana telah ada aktiviti ke arah untuk memadamkan fakta sejarah Tanah Tumpahnya Darahku ini dengan fakta semasa.

Telah wujud gerakan yang membenci dan memusuhi Melayu UMNO yang mana tahap kebencian gerakan tersebut telah berkempen diluar dari Tanah Tumpahnya Darahku ini untuk mendapatkan sokongan dan simpati.

Tidak kira samada orang itu Melayu UMNO atau Melayu PAS atau Melayu PKR mereka tetap akan dikenali sebagai Melayu Islam yang sujud kepada Tuhan Yang Satu.

Sedarlah umat Melayu bahawa perpecahan yang laku dikalangan umat Melayu hanya membuka peluang kepada mereka yang mempunyai agenda untuk mengambilalih kuasa di Tanah Tumpahnya Darahku ini.

Janganlah kita taksub kepada pemimpin kerana pemimpin akan pergi(mati) tetapi umat Melayu tetap akan kekal tetapi kekal yang bagaimana yang kita hendaki??

Adakah kekal pada tahap sekarang atau maju kehadapan ataupun berterusan mundur dari segi ekonomi, budibahasa, politik, bersuara??

Maka bersatu dan berdamailah umat Melayu agar kita bermaruah dan berkuasa semula di Tanah Tumpahnya Darahku ini.

niji said...

ni la masalah yg kte hadapi..dlm ms kte bz dgn bnda laen, tp da ada bnda laen muncul...bersatu hati melayu!!supaya kuat kte bersama..AMIN..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...