Sunday, May 12, 2013

NOTA PENDEK KEPADA NAZRI AZIZ


ANTARA PIMPINAN UMNO YANG AKU NAMPAK DAPAT MENGHAYATI MAKSUD SEBENAR GAGASAN 1 MALAYSIA IALAH NAZRI AZIZ.

SEBAB ITU NAZRI AZIZ SANGAT RAPAT DENGAN SEMUA GOLONGAN PENGUNDI. LELAKI - PEREMPUAN, TUA - MUDA, HATTA BEBUDAK PUN.

CINA - INDIA DAPAT MANFAAT BESAR DARIPADA SIKAP DAN PEMIKIRAN NAZRI AZIZ NI. HAMPIR TIAP TIAP MINGGU ADA MAKAN BESAR UNTUK MEREKA.

KAMPONG STATION, LIMAN KATI, KAMPONG BARU SAUK. LIMAN KATI, KAMPUNG STATION, KAMPONG BARU SAUK.

BEGITULAH MEREKA BERGILIR GILIR MENIKMATI LIMPAHAN REZKI DARIPADA NAZRI AZIZ SEBAGAI AHLI PARLIMEN.

SEMALAM NAZRI AZIZ KATA " ORANG CINA TELAH TERTIPU LALU MENGUNDI DAP !! "

INI AKU BIMBANG. PERKATAAN ' TERTIPU ' BERMAKSUD TAK SENGAJA, TAK RELA.

JANGAN PULAK NAZRI AZIZ BERFIKIR OLEH KERANA ORANG CINA TERTIPU MAKA MEREKA WAJIB DIBERI PELUANG.

JIKA ITU PERKIRAANNYA , AKU NAK BAGITAU NAZRI AZIZ DAN SEMUA PIMPINAN UMNO YANG LAIN...PRU 14 NANTI JUTAAN UMAT MELAYU PULAK AKAN ' TERTIPU ' DAN PERGI MENINGGALKAN UMNO.

SANGGUPKAH !


6 comments:

Anonymous said...

Betul sangat-sangat. Jika dah start beretorik sebegini tak lama lagi , tak sampai PRU14 lagi , Melayu dah mula meninggalkan UMNO. Bukan sebab apa, sebab kita bermati-matian berkorban, tetiba pemimpin buat U-Turn. Nak beritahu sikit yer, dah ramai dah pemimpin tumbang sebab bersikap Gentleman kononnya,lagi satu kes bagi makan free ramai orang datang bukanlah kayu pengukur orang sokong kita. Cukuplah melepaskan anjing tersepit. Kalau Chief Nazri rasa awak je betul, akar umbi patut dengar aje, awak Silap. Nak pesan. Buatlah perangai macam tu , mungkin inilah pilihanraya terakhir untuk beliau.Kita berhempas pulas menyedarkan melayu, awak nak pujuk pengkhianat pulak! Karang tuduh dibela Cina kang marah pulak. Chaos Cheap!

Anonymous said...

ABC asal bukan cina

Anonymous said...

Nazri Aziz suka buat benda2 yang popular. Dia suka dipuji. Suka dianggap baik hati. Dia tak berani bertanding jawatan dalam UMNO tapi sanggup memegang lutut PM asalkan dilantik jawatan menteri. Nazri nak jadi popular di kalangan semua orang termasuk Pembangkang. Sebab itu ISA dengan mudah dimansuhkan supaya dianggap up to date dengan zaman.
DS Nazri bertanggungjawab menyebabkan pembangkang besar kepala dan menyusahkan DS Najib mengawal politik melampau.
DS Najib tidak perlu melantik Nazri portfolio penting kerana Nazri tiada pendirian khusus mempertahankan agama, bangsa dan negara. Nazri lebih suka menjaga kerusinya tanpa mempedulikan UMNO Bahagian Padang Rengas berkesan atau tidak.

Anonymous said...

Nota Kepada Ahli UMNO,

Jangan berpecah. Jangan bimbang. Kita kena tunjuk kepada pemimpin kita bahawa masa telah tiba untuk mereka pula dengar kita.

Selamanya kita disuruh itu ini, sampai kita macam tak ada harga langsung.

Anonymous said...

Nota Kepada Ahli UMNO,

Jangan berpecah. Jangan bimbang. Kita kena tunjuk kepada pemimpin kita bahawa masa telah tiba untuk mereka pula dengar kita.

Selamanya kita disuruh itu ini, sampai kita macam tak ada harga langsung.

Anonymous said...

YE KE TERTIPU......ATAUPUN ADA NIAT UNTUK MENIPU.......

SELEPAS PRU13 BARU KITA NAMPAK AKAN BELANG YANG DI TUNJUK OLEH BANGSA YANG TIDAK PERNAH MENGENANG AKAN BUDI ORANG MELAYU.....ITU LAH ORANG YAMH TAMAK HALOBA......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...