Monday, August 19, 2013

NAZRI AZIZ...


NAMPAKNYA DALAM BEBERAPA HARI INI NAMA YANG TENGAH MELETUP LETUP IALAH DS NAZRI AZIZ, MENTERI PELANCONGAN DAN KEBUDAYAAN.

MENGAMBIL ANAKNYA SEBAGAI PEGAWAI KHAS DI PEJABATNYA TELAH MENJADI BAHAN UNTUK MUSUH POLITIK BELIAU TIBAI BELIAU HABIS HABISAN.

AKU PERHATIKAN YANG BANYAK BALUN NI ORANG YANG BERADA DI LUAR UMNO. PEMBANGKANG ATAU NGO YANG MEMANG KITA TAU KERJANYA CARI PELUANG BALUN ORANG.

AKU NAK MENGAJAK ORANG ORANG INI UNTUK TURUN KE PADANG RENGAS. MARI KITA MINUM MINUM. TANYA ORANG PADANG RENGAS.

NAZRI DAH PIMPIN UMNO PADANG RENGAS MENANG KETIGA TIGA KERUSI TERMASUK MERAMPAS KEMBALI DUN LUBUK MERBAU.

NAZRI HAKIKATNYA TELAH BERJAYA WALAUPUN PADANG RENGAS ADALAH ANTARA TUMPUAN UTAMA PEMBANGKANG. NUAR BRAHIM TURUN BANYAK KALI KE PADANG RENGAS KONONNYA NAK JATUHKAN NAZRI.

YANG MENAIKKAN NAZRI HAKIKATNYA IALAH PENGUNDI PADANG RENGAS. JADI TAK PAYAHLAH NAK SUSAH SUSAH.

AKU JEMPUT ORANG YANG HEBAT SANGAT MENCABAR TU, TURUN BERTANDING DI PADANG RENGAS. CUBA TENGOK.

LEPAS TU BARU BOLEH KELUAR KENYATAAN.

NAZRI AZIZ WALAU APAPUN PANDANGAN ORANG LAIN, SANGAT BERKESAN DI PADANG RENGAS. BALIK TIAP MINGGU. TAK ADA CERUK KAMPUNG YANG BELIAU TAK MASUK.

HAMPIR SEMUA ORANG TUA, ORANG UZUR DIZIARAHI.

POLITIK SEKARANG BUKAN SEKADAR ISU. POLITIK SEKARANG IALAH BAGAIMANA KITA BERIKAN KHIDMAT KEPADA RAKYAT.

INILAH KEKUATAN NAZRI YANG ORANG LAIN TAK TAU....


4 comments:

Anonymous said...

Kenapa kerajaan lantik Azeez Mamak Rahim sebagai Pengerusi Tabung Haji ?

Rukun Islam kelima kepada semua umat Islam di seluruh negara. Menunaikan Haj di tanah suci. Sekarang dengan perlantikan Azeez, siapa ada duit boleh menunaikan Haj, siapa yang tidak dapat bayar duit poket tidak akan dapat pergi.

TABUNG HAJI AKAN JADI EKSKLUSIF SEPERTI KEDAI ROLEX ATAU FERRARI. Rakyat biasa akan mula tolak Tabung Haji dan terpaksa menggunakan kemudahan yang lain untuk menunaikan Haji di tanah suci.

Kuota untuk Tabung Haji akan di pegang oleh Azeez Rahim supaya anak beranak, seluruh UMNO yang dia berhutang kepada boleh di lepaskan dengan memberi PERCUMA kepada mereka menunaikan Haj di tanah suci. Kesucian Agama kita sudah tercemar dengan perlantikan perompak ini sebagai pengerusinya. Bukan Presiden UMNO ini tidak tahu. Mesti dia sudah dapat laporan demi laporan penipuan ahli perniagaan Azeez ini kepada hampir semua pemimpin dalam UMNO dan di luar. Berapa ramai yang sudah terpedaya dengan dia ? Berapa ramai sudah di tipu dia ?

Adakah pemimpin UMNO yang lain hanya akan duduk dan jadi YES MAN seperti dalam pentadbiran Mahathir dan Pak Lah ? Adakah kesucian Haji sudah tidak bermakna lagi kepada teras kepimpinan UMNO sampai melantik seorang penipu perompak sebagai Pengerusi Tabung Haji di terima sebulat suara oleh mereka ?

Jangan sampai UMNO jadi pembangkang selepas Pilihanraya UMUM ke 14.

Anonymous said...

memang betul brader. yang banyak balun ni blogger2 bangang yang kununnya macam tahu sangat kehendak rakyat. tengok trek rekod le blogger2 bangang. pru-13 majoriti undi nazri lagi meningkat di padang rengas. aku anak kelahiran padang rengas cukup masak dengan perangai nazri aziz. tiap kali jumpa rakyat pakai baju pagoda berkain pelikat. tak naik pun keta-keta besar mcm pemimpin UMNO lain yang kununnya bersih tak amalkan kronismalah, nepotismalah. pas/pkr cukup naik giler nak kalahkan nazri aziz. kalau anak dia boleh buat keghoje, biarkanlah. bukannya anak dia nak buat taik di padang rengas. UMNO masih kuat betapak di padang rengas sbb nazri aziz tak pernah lupa turun padang, jumpa rakyat, tak kira penyokong UMNO ke, PAs ke, PKR ke. Ni yang blogger2 bangang dok balun nazri pernah ke turun padang bantu rakyat. cakap macam pandai sangat. bodoh punya blogger. ntah2 dok collect duit dari mana pemimpin UMNO nak jatuhkan nazri aziz. cibailah blogger2 UMNO ni.

Anonymous said...

Ada orang saja nak cari publisiti. Siapa KITA ? Tak wujud dah. Kalau berani sangat datanglah lawan di Parlimen Padang Rengas. Bukan berleter dalam TV

Anonymous said...

Saya anak Padang Rengas. Saya tahu Datok Nazri di kawasan sangat berbeza jika dibandingkan dengan dia dalam media.

Orang kampung memang suka Datok Nazri kerana sikap nya yang selalu berkhidmat. Pedulikan kritikan orang yang tak tau apa apa.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...