Monday, June 17, 2013

HE! HE! HE! TUN M NI...POTONG STIM LA PULAK !!


BARU TADI AKU TERIMA MESEJ DARI SEORANG TEMAN, BUNYI MESEJ TU MACAM DI BAWAH NI...

" TUN MAHATHIR MOHAMED PERCAYA DUA JAWATAN TERTINGGI UMNO TIDAK PERLU DIPERTANDINGKAN DALAM PEMILIHAN PARTI AKAN DATANG KERANA BELIAU BIMBANG BERLAKU PERPECAHAN".

AKU TAK TAU DI MANA DAN BILA PULAK TUN BUAT KENYATAAN INI. TAPI AKU PERCAYA ADA DUA GOLONGAN AKAN TUMBANG MENDENGAR KENYATAAN INI.

1. PEMBANGKANG YANG MEMANG NAK SANGAT TENGOK UMNO PECAH KHASNYA  SELEPAS UMNO PERFORM LEBIH BAIK DARIPADA PARTI PARTI LAIN DALAM PRU 13.

2. PEMIMPIN UMNO DAN JUAK JUAK MEREKA YANG GELI TAPAK KAKI NAK SANGAT REBUT JAWATAN ITU.

3. ORANG YANG SEDANG MENGAPIKAN TS MUHYIDDIN UNTUK LAWAN DS NAJIB ( WALAUPUN AKU RASA MUHYIDDIN TAK DE NIAT PUN )

DALAM MASA YANG SAMA AKU NAK JUGAK INGATKAN PEGAWAI DAN PENASIHAT NAJIB, JANGAN KORANG TERASA BAHAWA KORANG PULAK YANG AKAN UNTUNG BESAR BILA DS NAJIB TAK DITANDINGI.

AKU RASA PENASIHAT NAJIB YANG TAK ADA AKAR UMNO TU ELOKLAH MULA BUNGKUS BARANG. CARILAH LUBUK LAIN YANG BOLEH MEMBERIKAN ' KEKAYAAN '.

TUN MAHATHIR NI MEMANG DAH PENCEN TAPI AKU YAKIN CAKAP DIA MASIH LAGI TERPAKAI, ORANG MEMANG TUNGGUPUN...


6 comments:

Ari said...

untuk kebaikan parti..2 jawatan jer.bkn semua pun.UMNO sedang menuju perpaduan ahli yg bertambah baik.jgn di rosakn sbb nk merebut 2 jwtn penting nih.

Anonymous said...

Cantiklah Yob. Berebut dalam Umno buat apa. Ini masa kita balun Cina...

Anonymous said...

PM Najib Razak suka angka 11. Mari kita sama-sama tanya beliau 11 soalan.
1. Macam mana Najib biarkan orang keliling beliau menipu dalam Pilihan Raya 13 hingga beliau begitu yakin dapat 2/3?
2. Mengapa Najib buta pada kenyataan bahawa pegawai kelilingnya sapu duit UMNO? Contoh yang jelas kes cetak Manifesto BN yang dibuat oleh Utusan Melayu. Apakah Najib tak tahu orang NCT gunakan syarikat Zeal Hi-Tech Solutions untuk bil UMNO RM12 sedangkan Utusan hanya dapat RM1.17 sen satu buku. Najib tak tahukah bahawa Azman Awaluddin dan Khalid Mohd Botak sapu RM70 juta?
3. Mengapa Najib tergamak biarkan Azman dan Khalid Botak songlap duit at the expense of syarikat UMNO yang setia macam Utusan Melayu?
4. Macam mana Najib boleh biarkan Tengku Adnan, SU Agung UMNO cetak poster dan banner BN di China sedangkan banyak pencetak Melayu yang nak bankrap di Malaysia?
5. Apakah jasa Michele Yeoh sampai diberikan pangkat Tan Sri? Najib kata ada tsunami Cina, tapi 12 orang Cina dapat Tan Sri selepas pilihan raya 13 termasuk Michele Yeoh. Apakah Najib tak hargai sumbangan orang Melayu?
6. Tiga minggu lepas PRU-13, Najib lancer stesen TV bayar milik Kenneth Eswaran, si India bekas drebar itu. Apakah itu cara Najib bagi terima kasih pada badan media yang setia pada BN dan UMNO macxam RTM dan Media Prima?
7. Tahukah Najib bahawa Kenneth Eswaran akan jadi Deepak No2? Tak serik lagi ke dengan tauke carpet yang baik dengan bininya, sekarang dia pulak bagi stesen TV kat Eswaran dan bagi pulak Tan Sri? Apa jasa bekas drebar tu?
8. Kenapa bodoh sangat AG dan bahagian protocol JPM sampai tak tahu kalau orang tu nak dilantik menteri mesti angkat sumpah sebagai senator dulu. Nampaknya bukan saja ada pengundi hantu tapi juga menteri hantu.
9. Orang yang namanya Waytha Moorthy tu patut disula dan dibuang kelaut kalau zaman dulu. Dia pengkhianat. Treason! Dia bagi tahu dunia kita bunuh orang India atau amal genocide. Apa jadi, orang ini yang kita cap treason dilantik oleh Najib jadi Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri. Apa sumbangan Waytha Moorthy pada BN dan UMNO?
10. Apa yang Najib dapat dengan bagi orang Cina segala benda yang mereka mahu? Orang Cina khianati Najib. Tapi Najib akan beri dan beri lagi. Najib tak tahukah tauke Cina bagi duit kat DAP dan pembangkang?
11. Berapa banyak budak Melayu celop, Omar Ong, nak sapu duit rakyat. Tolong bagi tau betul tak dia terlibat dalam AES, bukan satu syarikat tapi dua-dua sekali. Berapa banyak duit Petronas dia sapu? Orang ini yang jadi dalang bagi Cina semua benda. Dia Rasputin dan pengkhianat!

Jawab Najib! Kita ada 11 lagi soalan untuk Najib lepas ini. Lepas tu 11 lagi.

Bunyi Langau said...

Mak aaii.....bestnye soalan soalan ni. DS Najib tolong jawap. Kami orang orang Melayu nak tau gak.....

Anonymous said...

Yehaaaaa.......jawap jgn x jawap

Pak On said...

Agak agaknye.....dielma dan persoalan yang tuan bangkitkan ini akan mengubah nasib melayu ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...