Monday, December 15, 2014

MENTERI TAK BANYAK DURI !

Baca ini dulu..di sini..

Dah zamannya aku rasa. Bukan ada pilihanpun. Kalau ada pemimpin rasa macam nak sangat kehidupan peribadi, maka eloklah berhenti jadi pemimpin. Hidup dalam kotak peribadi sepenuhnya.



Aku kesan salah satu faktor mengapa DS Hishammuddin, Khairy dan beberapa orang yang lain dilihat rapat dengan rakyat khasnya anak muda ialah kerana kesediaan mereka berkongsi pergerakan mereka dengan masyarakat.



Lagipun aku perhatikan pemimpin aktif media sosial ni tak ada rahsia. Tak ada rahsia, maknanya tak ada durilah. Semua pergerakan, perbuatan orang tahu.

Yang banyak sangat pergerakan sulit ni, banyak pulak nak disembunyikan.

8 comments:

Anonymous said...

Memang aktif Hishamudin ni. Semua perkara dia share. Budak budak muda nak macam tu lah.

Anonymous said...

Nazri Aziz anti media sosial. Korang tunggu tgk apa jadi kat dia PRU 14.

Anonymous said...

Ada komen negatif terhadap DS Hisham. Tapi beliau tidak membalas. Ini yang hebatnya.

Anonymous said...

Ini baru gentleman. Korang nak balun, balunlah. Tak jadi kudis. Nak tegur, tegurlah. Ini baru berani.

Anonymous said...

Yang banyak rahsia Nuar Brahim. Sampai menyamar bagai..kah ! kah ! Kah !

Anonymous said...

Apa nak sorok sorok. Akhirnya orang tau jugak. Tengok Nuar Brahim, sampai menyamar jadi perempuan tapi akhirnya meletop. Petuanya cuba jangan buat benda salah, mudah jer kan.

Anonymous said...

Tahniah Datuk Hishamuddin. Pemimpin pelapis yang disenangi. Jangan takut komen negatif, Pakatan dah tentu tak sokong.

CEO Siber said...

...


Peremajaan Najib - Pemimpin BN Sindir Anak Muda Pahang TerLAJAK BODOH!

Kenapa?

Anak Muda Pahang Kecik Hati dan Merajuk..

Kerana UMNO - Setiap Anak Pahang tanggung HUTANG!


* Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

Saya Ulang..

Kelantan habis bayar hutang BN, Pahang negeri BN menimbunkan hutang.

Sumber Berita

>> Sumber 1 <<

>> Sumber 2 <<






...


Anak Muda Johor Terguris - Inilah UMNO... Jahat dan tiada hati perut langsung!!... Kesian Betul!!
( Lihat Bukti Di Youtube )

https://www.youtube.com/watch?v=5WEaBZcx-WE

https://www.youtube.com/watch?v=vw2B1XMax04

https://www.youtube.com/watch?v=0tRzqwkqrC0

https://www.youtube.com/watch?v=0NuxFlS80bg

https://www.youtube.com/watch?v=SviwJnhNA-Q

https://www.youtube.com/watch?v=RowxovebgI4



Sumber Berita

>> Klik Di Sini <<









MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'

MAKIN PARAH - UTUSAN MALAYSIA Kata Pemuda UMNO 'TERLAJAK BODOH'



Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Perjuangan Puteri UMNO BUSUK HINGGA KE USUS - DR.M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...