Wednesday, May 6, 2015

BERITA BAIK DARI PERMATANG PAUH, INSYAALLAH.


Alhamdulillah. Aku baru balik dari Permatang Pauh. Saja berjalan jalan sambil melihat kemeriahan PRK yang akan berlangsung esok.

Aku datang sebagai orang yang tiada apa apa. Banyak kedai aku singgah. Beli rokok, minum. Dapatan aku BN ada harapan besar untuk menang. Aku ada dua tiga asas

1. UMNO di bawah Cikgu Zaidi cukup solid
2. Jentera di bawah pimpinan DS Ahmad Zahid bergerak secara cukup tersusun 
    dan kemas. Wanita, Pemuda dan Puteri mantap nampaknya.
3. Calon, Sdr Suhaimi cukup dikenali . Akhlak dan hubungannya dengan
    masyarakat amat baik.

Di pihak pembangkang

1. PAS memang boikot. Jentera mereka tidak seperti selalu. Tidak bergerak
2. Pengundi Cina jugak telah beralih sebahagiaannya.
3. Calon Pakatan..he..he korang taulah kan..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...