Monday, August 24, 2015

GAMBAR YANG BUDAK DAP TAK SUKA TENGOK !

Untuk tatapan budak budak suruhan DAP yang hari ini merelakan umat Melayu dihalau dari rumah mereka di Kampung Mutiara Pulau Pinang.

Jangan menyangka DS Najib berseorangan.



5 comments:

Anonymous said...

Ramai diantara mereka2 yang membenci ini orang jahil yang terikut2 tanpa menggunakan akal yang waras..

Anonymous said...

Antara menyokong Najib dgn Mahathir ,saya memilih menyokong Najib.Walau pun Najib bukanlah terbaik ,tapi dah bosan sangat dgn perangai Mahathir selama 22 tahun berkuasa,lagi teruk perangai dia selepas tidak lagi berkuasa.

Anonymous said...

Melayu akan bangsat kalau UMNO kecundang.

UMNO akan kecundang kalau Najib tidak berundur.

Allah SWT itu Maha Berkuasa, Maha Adil serta Bijaksana. Jangan melawan takdir yg telah ditentukan Allah SWT. Kalau dah tiba masa utk melepaskan jawatan maka lepaskanlah. Jangan degil. Ini menderhaka kpd Allah SWT sebenarnya. Balasan dan adzabnya sungguh berat.

Jangan jadi manusia yg tamak.

Anonymous said...

Sembang pasal Allah tapi tak nak berserah secara mutlak. Serahlah Allah akan berikan yang terbaik. Kalau Najib, ko terimalah.

Anonymous said...

bukan seperti anon 10.32,

Antara menyokong Najib dgn Mahathir ,saya memilih menyokong UMNO!

Pemimpin bertukar ganti, UMNO terus kekal, jika najib percaya rakyat masih sayang Najib apakata terus buat PRU, tak perlu undi x percaya.....

Ada teloq tak?Ada berani ka Najib? Punahsihat? dan chai2? yang makan duit upah haram, riba dan syubha tanpa izin, kebenaran, kelulusan dari rakyat?

Solat macam mana pun kepentingan rakyat perlu diutamakan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...