Saturday, April 4, 2015

PILIH SAMADA TUN M ATAU DS NAJIB .

Kita tak perlu memilih antara Tun M dengan DS Najib. Kedua duanya kita kasih dan yang lebih utama bila sampai Pilihanraya kita hanya perlu memilih UMNO.
Aku dapat rasa tekanan yang DS Najib terima hasil kritikan Tun M. Dalam masa yang sama aku tak rasa Tun M ada niat tak baik.

Kenyataan Ketua Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan ini pada aku menarik jugak. Rayuan anak muda..di sini.

Cuma aku rasa DS Najib pun bukan calang calang orang. Beliau tidak membalas kritikan Tun M bahkan sentiasa menganggap Tun M sebagai tokoh besar yang wajib dihormati. Bijak PM kita bilamana dalam banyak acara negara Tun M masih tetamu utama.









Saranan aku jentera parti kena bekerja kuat. Orang kampung perlu dijaga sebab merekalah harta UMNO. Mereka tak peduli 1MDB sebab mereka tak baca internet sangat.

Orang kampung terkesan bila harga getah turun manakala harga barang keperluan naik mendadak. Orang kampung akan pening jika cas air dan elektrik meningkat. Ini yang rapat dengan kehidupan mereka.

Aku yakin jika golongan ini dijaga, UMNO akan kekal maintain pada PRU 14.Soalnya adakah UMNO di Bahagian dan Cawangan bergerak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...