Sunday, April 26, 2015

RAHSIA BESAR TERBONGKAR !

"Isu itu telah selesai dan ia hanya salah faham. Pas kawasan Permatang Pauh akan bersama-sama dalam kempen pilihan raya kecil ini, malah Pas kawasan itu akan melancarkan jentera pilihan raya malam ini," kata Mustafa Ali  ketika ditemui di sini hari ini



Aku dah jangka dan aku yakin ramai sependapat dengan aku. Hudud adalah barang lelongan PAS semata mata. Tak lebih daripada itu. Mempertahankan hudud adalah salah faham sahaja.

Maka janganlah kita hairan mengapa PAS begitu berantakan sekarang. PAS sedang menerima hukuman Allah.

Tak mustahil sekali ini UMNO mampu menang di PRK Permatang Pauh. UMNO solid, tiada masalah. Jentera dikatakan berada dalam ' mood A '. Kita yang berada di luar. Jom ramai ramai kita doa dan berikan sokongan.

Akhirnya kita serahkan kepada Allah. Yang penting, belumpun mengundi PAS dah kalah dalam keadaan hina.

5 comments:

Anonymous said...

Mustafa setiausaha PAS ni dah kena ugut....pasal Video dia ...

Kalau PAStak sokong PKR, nanti Video ni akan di viral kan semula..

Inilah mentality pembangkang

Anonymous said...

Sorrylah. Pada saya PAS tak de maruah.

Anonymous said...

Pada aku pas ni benar benar bacul lah.

Anonymous said...

Pertama kali UMNO solid di Permatang Pauh. Insyaallah.

Anonymous said...

spender tu superimposed ke atau memang besar macam tu ?., tapi selesa kan pakai besar macam tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...