Tuesday, January 4, 2011

ORANG MELAYU AKAN LARI TINGGALKAN UMNO

" JIKA SELEPAS INI ORANG MELAYU LARI, HISHAMUDDIN
ANTARA PUNCANYA"


HANYA KERANA ADA PEMIMPIN BACUL!!!

Maknanya 100/200 orang dah mati. 700 orang cedera. 1200 orang dara, janda dah kena rogol. Ada pulak sorang dah didapati meliwat. Pada masa ini, barulah ISA akan digunakan.

" ISA hanya kalau jelas menjejaskan keselamatan negara. ( Kesalahan ) hasutan akan bergantung kepada Peguam Negara mengikut undang undang negara". Inilah pandangan Menteri Dalam Negeri.

Kenyataan itu diberi HANYA melalui SMS kepada Utusan Malaysia.

Institusi Raja dicabar dan dicalar.

Agama Islam diperlekeh dan dihina.

Kedua duanya merupakan elemen penting Perlembagaan Persekutuan yang sebenarnya menjadi sasaran komunis sejak dahulu hingga sekarang.

Cuma , sekarang komunis dah tak duduk dalam hutan. Komunis berada bersama kita. Mereka tidak memikul senapang. Mereka meresap dan menyerap ke dalam jiwa dan pemikiran.

AKU YAKIN KERANA KELEMAHAN BEGINILAH AKHIRNYA ORANG MELAYU AKAN BOSAN DAN MENYAMPAH. ORANG MELAYU BERASA TIADA MAKNANYA SEDIKIT KUASA YANG KITA ADA KERANA PIMPINAN KITA TAKUT NAK GUNA KUASA.

LEPAS INI KALAU ORANG MELAYU LARI TINGGALKAN UMNO, JANGAN SALAHKAN ORANG MELAYU. SALAHKAN PIMPINAN UMNO YANG LEMAH DAN TIDAK BERDAYA.


2 comments:

Anonymous said...

Salam semua!

'macamana ni, orang yang membenci umno, pun dapat segala bantuan, malah dilayan lebih lagi! kita orang umno sama jer! malah ditakut takutkan lagi!' itulah antara keluhan dan rintihan orang kampung sekarang ini yang hanya berkerja tetapi tidak mempunyai kebun sawit atau getah. susah beb! tanggungan ramai pulak tu!

Kini telah membarah kian parah. petualang bangsa pun telah berani sesuka hatinya mencabar perundangan dan peraturan!

Apa salah kami? adakah kerana menyokong mem'babi' buta kerajaan auta?

-1Malaysia-

shamsulS2 said...

PADA PANDANGAN SAYA JIKA KITA BERPENDAPAT PEMIMPIN KITA LEMAH ADALAH MENJADI TANGGUNGJAWAB KITA UNTUK MENUKARKAN PEMIMPIN TERSEBUT DENGAN PEMIMPIN YANG BERWIBAWA. SEPERTI MANA TAN SRI MUHYIDEN DENGAN LANTANG MENEMPLAK KEPIMPINAN LEMAH TUN ABDULLAH BADAWI.BUKANNYA DENGAN MENINGGALKAN PARTI UMNO.MANA-MANA ORANG MELAYU YANG KELUAR DAN MENINGGALKAN UMNO MEREKA INI HANYA MENCARI PADAH.BUKAN SAHAJA KEPADA DIRI MEREKA TETAPI KEPADA KETURUNAN MEREKA.PERCAYALAH. PIHAK LAIN TIDAK AKAN MEMPERTAHANKAN KEPENTINGAN ORANG MELAYU. JANGAN BIARKAN EMOSI KITA DIKAWAL OLEH PIHAK LAIN.SEDARLAH WAHAI ORANG MELAYU.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...