Thursday, August 4, 2011

SELEPAS AZIZAN RAZAK, HARUN DIN KINI MUSTAFA ALI SEDANG KRITIKAL !

KITA PAKAT BERDOALAH UNTUK MEREKA !

Sekarang ni musim pemimpin PAS sakit kot. Kalau pemimpin UMNO sakit, PAS akan kata macam macamlah termasuk mengaitkannya dengan puasa.

Sewaktu DS Najib buat pembedahan lutut, ada blogger upahan PAS bertanya adakah Najib berpuasa ke tak.

Bila Azizan Razak dan Harun Din menggunakan kemudahan yang disediakan oleh Kerajaan UMNO/BN di IJN tidak ada sesiapapun daripada UMNO yang sinis sebaliknya pakat mendoakan kesembuhan mereka.

Tak de lah pulak UMNO tanya kepada Harun Din, ' hai... pakar perubatan Islam pun masuk IJN ? '.

Orang UMNO dah dilatih bersangka baik.

Terkini Mustafa Ali pula diserang penyakit. Tapi bukan masalah jantung, cuma masalah mental. Jadi IJN tak terima lah. Setakat ni Mustafa Ali tidak merbahaya secara fizikal, jadi belum ada keperluan untuk menghantarnya ke Tanjung Rambutan.

Antara perkara yang baru dilakukan oleh Mustafa Ali ialah mengeluarkan kenyataan bahawa ada gerakan dalaman UMNO nak jatuhkan Najib. Mustafa Ali ialah SU Agung PAS yang dilantik oleh Presiden.

Beliau adalah tokoh yang tidak disukai oleh ulamak dan erdogan dalam PAS.

Sebab itu beliau tidak berani bertanding sebarang jawatan dlm parti. Aku anggap dia ni gila sebab dia sendiri tidak diterima dalam kelompoknya tiba tiba nak buat analisis dalam kelompok lain.

HE ! HE ! HE !

Atau dia sindir kumpulan tertentu dalam PAS kot ? Yang aku dengar dah sangat ' semak perut ' dengan Nik Aziz ?


4 comments:

Anonymous said...

Memang luncai tak tahu ingat dosa, setan pi luncai ambil peranan tu. Tulisan macam ni sesuai untuk tambah dosa pencacai umporno

Anonymous said...

anon August 4, 2011 9:45 PM, wei hang ni xdak keja len ka.. p la tlg mak hang kat dapuq ka tak pun tlg2 pak hang kat luaq umah ka, ni dak, baguih pnya dok tmbah dosa dlm bulan mulia ni..bai de wei hang ni posa ke dak ni hehehe...

Anonymous said...

sakit tu tuhan yg bagi...IJN hak rakyat malaysia..bkn hak UMNO...tu masalah org UMNO..benda kerajaan semua dia ckp hak dia..sedangkan dia pimpin ja kerajaan..segala yg dana dan peruntukkan hak rakyat..kalu IJN hak UMNO..cukai..patut org UMNO je la yg bayar..

Anonymous said...

ikut suka dialah nak tulis apa pun... ni kan blog dia... ko nak komen lebih lebih tu apasal?... bangang...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...