Saturday, September 6, 2014

UMNO TUNJUK BODOH !

Kadang kadang aku tak faham UMNO. Bodoh sombong. Aku harap berita yang aku dengar ni tak betul. Naib Presiden UMNO , Datuk Seri Shafie Apdal umumkan bahawa sesiapa yang ingin menjadi ahli UMNO WAJIB terlebih dahulu mendaftar sebagai pengundi.

Ada soalan yang aku nak tanya.

1. Adakah pemimpin UMNO rasa macam orang gila babi nak sangat jadi ahli UMNO? Tidakkah macam macam karenah selama ini menyebabkan orang lari ke parti PAS dan PKR yang hanya perlu daftar melalui online?

2. Berapa umur nak jadi Puteri dan Pemuda UMNO? Berapa umur melayakkan seseorang mendaftar sebagai pengundi ?

Aku rasa UMNO tak berubah jugak. Perasan hebat dan handal. Akhirnya orang akan lari pasal bosan !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...