Thursday, April 22, 2010

Lawak Sedih PAS

Dalam 2, 3 hari ini aku asyik berfikir perkara serius. Berbincang juga perkara serius. Naik sakit kepala dibuatnya. Mujurlah hari ini ada cerita lawak aku dengar. Memang boleh tergelak jugaklah.

Kalau korang dengarpun pasti tergelak punya. Ceritanya begini. "PAS ambil alih jentera pilihanraya Pakatan di Hulu Selangor ". Hah..amacam , lawak tak? Kalau calonnya orang lain tak lawaklah. Tapi calonnya Zaid Ibrahim. Mana ada orang Malaysia benci PAS macam Zaid Ibrahim. Mana ada orang Kelantan maki hamun Tok Guru selain Zaid Ibrahim.

Hari ini, esok dan lusa oarang orang PAS akan berjalan ke merata tempat kata Zaid Ibrahim adalah orang baik. Undilah Zaid Ibrahim. ALLAH maha besar. Esok mungkin Tok Guru sendiri akan ceramah kata Zaid Ibrahim orang baik. Undilah Zaid Ibrahim.

Minggu depan Zaid Ibrahim akan kata pulak dia kalah kerana PAS sabotaj. Kalau PAS ikhlas pasti dia menang. ALLAH maha besar. Kalau kita jual agama untuk politik akhirnya politik jual maruah kita dengan harga yang amat rendah. PAS...bertaubatlah sementara pintu taubat masih terbuka.

1 comment:

Anonymous said...

Nik Aziz ni adalah bertaraf ustaz tadika Pasti jer.

Sebenarnya dialah pengamal kronisme, nepotisme, salahguna kuasa dan penerima rasuah yang berpakaian islam.

Mulut dan lisahnya amat busuk. Kalau tak percaya di Hulu Sngor nanti dia akan kata:

"...Semua sahabat dan keluarga Nabi adalah peminum arak tegar, mein pompuan dan memuja patung...tapi mereka telah taubat...macam jugak zaid ibrahim...jadi apa masalahnya...kalau dah taubat syaitan pun boleh kawan dengan kita..saya takde masalah...UMNO yang jahil...tak faham agama...sebab tu demo kawan dengan APCO.."

begitulah lebih kurang.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...