Friday, August 27, 2010

HISHAMUDIN BIARKAN KOMUNIS MENJAJAH DI BULAN MERDEKA ?

Aku sedikit je terguris dengan penghinaan rakyat Indonesia apabila mereka memijak, membakar Jalur Gemilang. Aku geli bercampur kasihan mendengar mereka membawa najis sendiri yang mereka bungkus.

Aku rasa ' biasa ' apabila 600 rakyat Indonesia berdemonstrasi sedangkan kita sedang memberi makan kepada jutaan rakyat mereka. Jutaan wak..jutaan. Berjuta sedang merempat di Tanah Melayu menghantar nyawa kepada kaum keluarga mereka di kampung halaman. Kita redhakan, kita umat terbaik di kalangan umat manusia kerana kita mengajak yang makruf mencegah yang mungkar.

Ada perkara yang lebih ' dajal ' sedang berlaku dalam negara. Ia dilakukan oleh Parti ' ala komunis ' DAP dengan bantuan Parti Sesat SeMalaysia ,PAS. Ini lebih besar penghinaannya kepada seluruh umat Melayu Islam di Tanah Melayu. Tok nenek menggelupur dalam kuburan melihat kebaculan PAS.

Korang tengok gambar di muka depan Utusan Malaysia hari ini. Korang tengok cara lebai PAS duduk di sebelah nyonya sayur DAP dalam surau, . Hina betul. Korang tengok cara Nie Ching pegang pembesar suara. Korang tengok cara lebai malang tu tutup telo dia, korang tengok.

Korang tak rasa apa ke bila melihat parti ala komunis diraikan dalam surau. Tempat kita sujud dan rukuk kepada ALLAH Rabbulljalil ? Kalau korang tak rasa, korang bertaubatlah. Maknanya ALLAH dah mula tarik hidayah dan roh Islam dari jiwa korang. Sama macam apa yang berlaku kepada Haji Hadi dan Nik Aziz . Bertaubatlah.

Kepada sahabat aku Hishamudin, kalau tak berwibawa macam Najib pun tak pe. Sebab wibawa bukan boleh dibuat buat. Wibawa adalah satu anugerah. Tapi tolonglah jangan bacul. Nanti habis orang Melayu Islam hilang kepercayaan kepada UMNO kerana pemimpinnya bacul. Bertindaklah. Bertindaklah demi agama, bangsa dan negara tercinta ini. Bertindaklah sebelum kami bertindak sendirian.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...