Sunday, August 29, 2010

RUMAH NIK AZIZ JAUH LEBIH MULIA DARIPADA MASJID DAN SURAU

Semakin jelas nyata Nik Aziz bukan ulamak. Cuma dulu aku kata diani ahli politik yang licik. Aku tarik baliklah pengiktirafan aku. Dia adalah ahli politik yang kantoi.

Seperti biasa Nik Aziz mengucapkan terima kasih dan tahniah kepada AP DAP yang menceroboh ke dalam suarau dan masjid. Seperti biasa Nik Aziz kata ini adalah petanda mereka semakin minat kepada Islam hasil dakwah PAS.

Seperti biasa Nik Aziz ada contoh peristiwa zaman nabi yang membolehkan ahli dan pemimpin PAS berkompromi dan meneruskan usaha ' murni ' mereka.

Yang tak berapa biasa , Nik Aziz menyatakan pengurusan surau dan masjid tempat pencerobohan berlaku adalah orang orang yang jahil dan bodoh ( Anak didik Nik Aziz belaka tu ).
Yang amat luar biasa dan bahaya ialah apabila Nik Aziz meletakkan rumahnya lebih mulia daripada surau dan masjid.

Tentu korang masih ingat pelakon filem XXX YB Elizebeth Wong diarahkan menutup aurat semasa berkunjung ke rumah Nik Aziz manakala MP Serdang berkebaya belah tanpa tudung memberi tazkirah di dalam surau.

Seperti biasa juga Nik Aziz sentiasa disanggah oleh Ketua Dewan Ulama PAS ustaz Harun Taib yang tampil dengan kenyataan hanya ahli agama sahaja yang boleh memberi tazkirah kepada umat Islam.

Korang tunggulah nanti, akan keluar kenyataan biasa sangat- Ini semua adalah mainan media upahan UMNO. Biasalah...Nik Aziz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...