Monday, August 9, 2010

MANI DALAM DUBUR...

Aku tunggu beberapa hari untuk mengulas berita ' Anwar akan seret Saiful dan Farah ke mahkamah'. Anwar dan peguambelanya yang ramai tu sedang membuat persediaan untuk menyeret Saiful ( mangsa liwat Nuar Brahim ) dan Farah Azlina Latif ( anggota pasukan pendakwaan yang telah menarik diri ) kerana dikatakan mempunyai hubungan sulit.

Aku tak berminat untuk mengulas hubungan Saiful-Farah sebab aku berpegang kepada perkara yang amat asas iaitu ' Anwar dituduh meliwat Saiful . Saiful telah membuat laporan polis dan Anwar telah dihadapkan ke mahkamah '.

Nuar Brahim telah melantik barisan peguambela yang hebat dan tanggungjawab mereka ialah membuktikan Nuar Brahim tidak meliwat Saiful. Itu sahaja. Nuar Brahim dan barisan peguambelanya kena buktikan bahawa ' air mani yang ada dalam dubur Saiful bukan Nuar Brahim punya'.

Walaupun aku bukan peguam tapi aku dapat bayangkan betapa Nuar Brahim tidak pernah dibela. Sejak daripada kes pertama dulu lagi, Nuar Brahim jadi alat pembelanya untuk memburukkan kerajaan.

Selepas ini ada lagi orang lain akan diseret ke mahkamah. Mungkin bapak dan emak Saiful kerana melahirkan Saiful. Mungkin tukang jahit seluar Saiful kerana menjahitkan seluar Saiful. Mungkin Datuk Najib atau Rosmah. Atau Ketua Polis atau Peguam Negara atau..atau..atau.ramai lagi yang tidak berkaitan untuk ganggu proses mahkamah.

Semuanya tidak penting bagi rakyat. Yang penting dan mesti dijelaskan oleh Nuar Brahim ialah MENGAPA ADA AIR MANI DIA DALAM DUBUR SAIFUL, KENAPA ?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...