Monday, January 20, 2014

DAH JELAS CINA NAK BERKELAHI, JOM KITA SOKONG NAJIB SEPENUHNYA !!


 Datuk Seri Najib kena tunjuk dia pemimpin Melayu Islam sejati. Aku rasa orang Melayu Islam faham DS Najib tak sempurna, ada kelemahan kekurangannya. Kita terima ini dengan syarat lakukanlah penambahbaikan.

Aku nampak berkelahi dengan Cina ni dah tak dapat nak elak lagi dah. Sekarang ni Cina pun aku dengar ada perancangan besar.

1.  Mereka akan gagalkan sebarang usaha untuk membawa masuk apa jua keperluan utama Tahun Baru Cina. Limau Mandarin dan udang. Mereka sanggup bekorban kali ini untuk maksimakan kemarahan dan kebencian rakyat.

2.  Mereka sedang berusaha untuk meyakinkan orang Cina supaya keluarkan semua simpanan yang ada dalam bank dalam negara. Bila pengeluaran besar besaran dibuat maka ekonomi negara akan mengalami krisis keyakinan yang dahsyat.

Mereka mahu lumpuhkan kerajaan UMNO. Ini strategi mereka.

Aku jangka akan ada Melayu yang hati mereka pekat dengan hasad dengki terhadap UMNO akan bantu mereka, tak mengapa...

Kita ramai ramai nyatakan sokongan terhadap Najib selagi Najib ada keberanian nak bercakap sebagai pemimpin Melayu Islam, jelas dan nyata. Aku harap sehari dua ini Najib akan tunjuk Melayu dia !


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...