Wednesday, January 15, 2014

DALAM RIUH RENDAH KRITIKAN TERHADAPNYA, DAP BERJAYA BANGSATKAN MELAYU PULAU PINANG !


Sebenarnya NGO atau bekas ahli DAP yang dapat liputan media tiap tiap hari buang masa jer. Kritikan terhadap Pemilihan CEC DAP tak lebih daripada usaha anjing menyalak bukit.

Kongres Melayu Pulau Pinang melalui Presidennya dah jadi amat popular sekarang.
Tapi bukan kerana memperjuangkan nasib orang Melayu tapi membalun pemilihan parti DAP. Keyakinan aku, setiap kali wajah Rahmad Isahak ini tersiar di media, pemimpin DAP mesti berguling guling gelak !

Helah DAP sangat berkesan. Lepas satu kampung satu kampung Melayu kena halau.Lepas satu gerai, satu gerai Melayu kena roboh ! Aku rasa umat Melayu Pulau Pinang ini dah cukup terhina dibuat DAP.

Terbaru 50 lagi keluarga Melayu yang dah puluhan tahun tinggal di Kampung Jalan Pokok Asam , Jelutung sedang menunggu masa untuk diusir. Mereka semua telah menerima notis yang bertarikh 5 Disember 2013.

Alasan Kerajaan negeri ialah untuk membesarkan tanah perkuburan Islam yang memang terletak berhampiran kawasan itu. Pengerusi Badan Bertindak Pokok Asam sebaliknya menyatakan bahawa ada projek komersial yang akan dilaksanakan.

Aku yakin dan percaya, DAP sengaja melayan serangan orang terhadap organisasinya sebab dalam masa yang sama dia harap orang tak perasan dia telah berjaya membangsatkan Melayu !

2 comments:

Anonymous said...

Hang yang kata macam macam. Melayu Penang syiok apa dok bawah DAP.Yang kena peghambat ni, semua dulu gila gila sokong DAP. La depa rasalah, itu yang depa mau !

Anonymous said...

Babi punya Cina !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...