Wednesday, January 22, 2014

PLEASELAH ZAHID ...


Nanti ada orang marah aku sebab asyik bercakap tentang pemimpin UMNO. Tapi macamana kalau tak cakap ? Dalam pada negara sedang hangat dengan isu Kalimah ALLAH, dalam pada kita dengar ada orang engkar titah Duli Yang Maha Mulia Yang Di Pertuan Agung, dia dok bermatian matian kejar PATI.

Bukan aku kata tak penting, tapi ini bukan keutamaan pada masa ini. Kerja ini kerja pegawai pun boleh selesai. Lepas tu ada yang dibiarkan. Amoi amoi yang dok kerja di rumah rumah urut di Selangor tu tak pulak ditangkap.

Yang utama sekarang ialah pencabulan perlembagaan, yang tak hormat norma norma yang telah lama dipertahankan. Tak kan nak tunggu berperang baru nak bertindak.


Tak kan PM dah kena hina, kena boo tak nak bertindak lagi. Tak kan tak ada undang undang yang boleh mencegah dan menghalang penghinaan. Maaf cakap, Datuk Najib bukan Pengerusi JKK, dia Perdana Menteri.

Pleaselah Zahid...lagi satu aku bimbang jugak sebab nampak gaya orang Melayupun bukan macam dulu, pantang maruah dicalar. Orang Melayu sekarang dah banyak 
' bersabar '...


3 comments:

Anonymous said...

Jangan harap !

Anonymous said...

Saya juga amat berharap Datuk Zahid akan kembali seperti di awal menjadi Menteri Dalam Negeri. Tindakannya tegas menyebabkan saya dan rakan UMNO yang lain bangga. Sekarang nampak sangat Datuk Zahid merosot.

Anonymous said...

PM Kangkung, luncai kangkung bini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...