Thursday, January 30, 2014

JANGAN REMUKKAN HATI ORANG UMNO LAGI !


Penyelesaian luar mahkamah dengan Tian Chua dan Mustafa Ali hakikatnya telah meremukkan hati orang UMNO. Dalam keadaan UMNO dan Kerajaan diasak saban hari dengan macam macam fitnah dan tohmahan, tiba tiba UMNO ambil keputusan menarik balik saman fitnah !

Kini PRK Kajang sedang panas dibincangkan. Aku mewakili akar umbi menyeru agar UMNO dan Barisan Nasioanal tidak meletakkan calon dalam PRK Kajang ini. UMNO atau MCA sendiri tak kan menang di Kajang.

DAP kalaupun benar tidak dirundingi pasti akan mengarahkan pengundi Cina untuk memenangkan calon Pakatan. Mereka hakikatnya tidak suka kepada Anwar tetapi benci mereka UMNO sangat tinggi.

Jika tiada pertandingan, Pakatan tidak perlu berkempen. Mereka akan hilang gelanggang untuk menjatuhkan kerajaan ke dalam lubang. Biarkan mereka perasan bahawa mereka akan mendapat ruang untuk bercakap, sebenarnya yang berlaku tidak begitu.

Hasrat Anwar untuk menenggelamkan isu moralnya dan isu keluarganya tidak akan tercapai jika kita abaikan pilihanraya ini.

DUN Kajang mempunyai bilangan pengundi yang tidak jauh berbeza taburan kaumnya/ Ini bermaksud Cin a masih menjad kuasa penentu. Menang kalah ada dalam tangan Cina.

Aku cadang UMNO abaikan DUN Kajang. Banyak kerja lain yang UMNO boleh lakuk


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...