Sunday, June 27, 2010

FELDA SAMAN SUARA KEADILAN.

Aku sebenarnya agak teruja membaca tajuk berita ni. Suara Keadilan ni macam Harakah juga. Diterbit untuk menipu. Diaorang ni boleh menipu sebab ustaz dia orang dah sediakan nas yang menghalalkan penipuan. Ini untungnya berpolitik bersama ustaz. Kalau dalam UMNO, kamu menipu kamu tanggunglah akibatnya.

Dalam PAS, Keadilan boleh belaka. Yang aku nak tergelak , Ahmad Maslan. Kenapa dia pulak yang ke depan sangat. Melantun lantun dalam TV. Ini tanda tak bijak. Kalau Ahmad Maslan bijak tentu dia dah gerakkan seluruh peneroka seluruh negara untuk nyatakan pendirian.

Bukan ajak seorang berdua, buat kenyatan akhbar. Lepas itu isytiharkan nak saman. Ini bukan zamannya dah. Ini zaman kita kena libatkan semua orang . Semua orang yang di bawah sebenarnya meluap luap nak tunjukkan perasan mereka. Mereka tak ada platform.

Selama ini PAS dan Keadilan bising kata peneroka teraniaya, dizalimi. Jom tunjukkan kepada semua orang sebenarnya apa pendirian peneroka terbanyak. Jangan asyik muka Ahmad Maslan je mewakili peneroka. Ahmad Maslan punya kerja ialah bagi penerangan kepada rakyat apa UMNO dan kerajaan dah buat. Jangan hilang fokus. Biarlah Pemuda , Puteri je yang hilang fokus. Kalau orang tua hilang fokus, tunggulah masanya kita hilang maruah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...