Thursday, June 17, 2010

PAKATAN LANUN PERAK HANCUR

Belum lagi. Tapi tak lama dah. Korang tengoklah nanti. Paling lama bulan September ni. Sekarang puak lanun ni sedang berusaha bukan untuk memperbaiki keadaan tetapi menyembunyikan keretakan yang berlaku.

Inilah kesan kahwin lari. Sekarang ni mana ada diaorang berceramah bersama. PAS, DAP dan PKR tidak lagi berkongsi pentas berbohong. Mereka berbohong secara berasingan sekarang.

Dengar ceritanya Nuar Brahim akan datang ke Perak untuk memperbaiki keadaan ini. Dah tentulah pihak tertinggi pakatan mengharapkan kehadiran Nuar Brahim akan membantu memulihkan keadaan.

Nik Aziz dah tolong kempen untuk perbaiki ' imej ' Nuar Brahim yang berbelang. Nga Kor Meng dah mula ugut wakil DAP. Di bawah rakyat Perak sedang menikmati kemajuan dan kepimpinan Dr Zambri yang tak dapat diselindung.

ADUN UMNO sedang bertungkus lumus memenuhi janji pilihanraya. Tak ada siapapun melayan puak penipu punya 'perang psikologi' yang katakan ada ADUN nak lompat.

Datanglah ke Perak. Korang tengoklah pusat pusat berhimpun Pakatan dulu. Dah jadi macam muzium, sunyi je. Cumanya aku nak mengingatkan korang, elakkan datang masa Nuar Brahim ada, nanti terkena tempias tipunya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...