Monday, July 11, 2011

JOHAN JAAFAR HADIR KE SEMALAM ?

TEGURAN ZAHID WAJIB DIBERI PERHATIAN !

Aku bukan minat sangat kat Zahid Hamidi ni. Tapi ucapan dia semalam, dalam Majlis Penerangan Perdana pada aku sangat baik. Tak macam selalu, lawak tak lawak...serius tak serius.

Semalam aku bangga dengan ucapan dia. Tegas , jelas. Teguran kepada GLC terutamanya. Katanya kepada peneraju GLC, " TUAN BERADA DI SANA KERANA ADA KAMI YANG BERADA DI BAWAH INI. JADI JANGANLAH BERFIKIR DENGAN CARA YANG BERBEZA ".

Ini aku nak tanya Datuk Johan Jaafar, ada ke dia dalam majlis semalam.Kalau ada dia kena buat sesuatulah. Aku tengok Media Prima dah jadi macam tempat ' promo' diri. Dah terkenal gunakan populariti untuk jatuhkan kerajaan.

Korang tengok hari ini kepada dan Pejuang Bangsa.Pendita Kain Singkat dan Pejuang Bangsa di http://sejarahmelayu.blogspot.com/

Aku rasa dalam masa yang sama aku nak jer bertanya Datuk JJ ni.

Apa dah jadi Datuk ?

Masa aku dengar sorakan audien selepas peringatan Datuk Zahid, aku dapat rasakan memang orang lain semua sangsi dengan GLC ni.

Aku harap Media Prima tak jadi sebahagian daripadanya.



5 comments:

Azam Tulen said...

Kadangkala Pengerusi ok...tapi anak buah ka bawah yg buat perangai..

Mcm2 perangai ada...tak jujur, menyeleweng..putarbelit..buat tuntutan palsu..etc..etc..

Puak2 inilah yg merosakkan organisasi.
Apa motif mereka begitu? kita faham2lah..Nak Hidup beb..

Hamdan Rukun said...

BRO,

AKU JUGA PERCAYA BEGITU. SEBAB ITU AKU SEKADAR BERHARAP AGAR PENGERUSI DAPAT BERKONGSI KASIHNYA TERHADAP AGAMA, BANGSA DAN TANAHAIR BERSAMA ANAK BUAH.

Anonymous said...

MEDIA PRIMA PUNYA LA FITNAH TAHAP GABAN ,MASIH TAK CUKUP LAGI KA LUNCAI.

HANG SURUH PENAIK SAPA, KHAIRY KA. KHAIRY DAH KANTOI DEK BANGLANYA

Panglima7 said...

takpe...ako linkkan ko dlm blog ako.

Hamdan Rukun said...

TERIMA KASIH PANGLIMA 7.
SELAMAT BERKENALAN.

HE!HE!HE!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...