Sunday, May 23, 2010

ALHAMDULILLAH...ALLAH KURNIAKAN KITA NAJIB

Tak ada apa faedah pun yang aku dapat bila aku memuji DS Najib. Tapi aku tak boleh kufur nikmat. Aku anggap Najib ni ALLAH anugerahkan kepada kita rakyat Malaysia. Semakin clear aku. Semalam Najib mengulas tentang polemik baru dalam MIC.

Najib mintak supaya MIC segera buat pembetulan. Jika perubahan dianggap penyelesaian maka berubahlah.Najib langsung tak tunjuk reaksi marah atau kecewa padahal aku nampak sebarang polemik dalam mana mana parti komponen adalah pengkhianatan jelas kepada BN dalam keadaan sekarang.

MCA pun inilah masa nak jadi juara Cina. Letakkan kesalahan kepada kerajaan ( sebenarnya UMNO )apabila pengundi Cina tidak mengundi BN. Nak ugut UMNOlah sebenarnya.

Tenang Najib pada aku luar biasa dan aset kepada parti. Cuma aku harap pimpinan UMNO yang lain kenalah sama pemikiran dan sikapnya. Semua peringkat kena bagi sokongan kepada Najib. Ini masa krisis. Masa sukar. Orang UMNO kena solid.

Walau bagaimanapun dalam masa yang sama aku harap janganlah hendaknya tenang dan sabar Najib ni akhirnya diukur sebagai takut dan lemah. Sesekali kita kena tunjuk juga, tenang kita tenang bermaruah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...