Friday, May 28, 2010

PENIPU RUPANYA MAMAT NI..

Aku baca Harakahdaily.net. Sebenarnya tak sengaja. Aku mintak maaflah pada kawan kawan sebab secara tak sengaja terbaca laman penipu ni. Walaupun dah tahu penipu, tapi oleh kerana kenyataan dibuat oleh Ustaz Nasruddin Hassan Tantawi aku jadi confuse pulak.

Aku pun antara percaya dengan tidak, terdorong untuk mengikuti kenyataan tersebut yang lebih kurang berbunyi " Pemuda PAS akan menjalankan kempen seluruh negara bagi mendidik masyarakat menjauhi judi. Ahli Pemuda PAS akan berada berhampiran semua premis judi seluruh negara bagi mengedarkan risalah kempen ".

Dua hari aku tunggu di depan Magnum. Lepas Magnum pergi Sport Toto. Haram. Batang hidung pemuda PAS pun tak ada. Aku punyalah teruja nak tumpang berkempen. Sampai ke sudah tak ade.

Inilah kesan peralat agama untuk politik. Akhirnya ALLAH tunjukkan siapa benar siapa salah. Kalau harap serbanje tapi cakap tak betul, tetap juga penipu di sisi Tuhan. Bertaubatlah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...