Wednesday, May 26, 2010

ALHAMDULILLAH..TERIMA KASIH T MOHAN

Selepas PRU 12 , ini adalah masa yang pada aku amat bermakna, amat berharga. Adalah masa masa yang lain yang juga bermakna. Nanti nampak macam kufur nikmat pulak. Biarlah PAS je yang kufur nikmat, UMNO kena maintain akhlak dengan ALLAH TAALA ni.

Aku tak peduli Veel Paari. Dia ni bukan tau apa pun. Nasib dia baik sebab bapak dia Samy Veloo. Kalau tidak cari besi buruk je tahap dia. Sebab itu tambi ni boleh keluarkan kenyataan bodoh macam tu.


Yang aku nak tabik dan ucap terima kasih ialah kepada T Mohan Ketua Pemuda MIC. Bila dia kata nak timbang keluar BN aku rasa macam nak melompat. Punya seronok aku. Kawan kawan aku yang UMNO yang tak UMNO datang ke rumah aku bawak pisang, ada yang bawak karipap. Semua seronok sangat. Maklumlah , kalau MIC keluar BN maknanya biawak yang UMNO dukung selama ini semacam dah terlepas.


Cuma aku nak rayu T Mohan . Tolonglah jangan timbang. Tolonglah. Keluarlah.Keluar. Banyak sangat kudis kurap yang MIC timbulkan selama ini. Keluarlah. UMNO boleh berdikari. UMNO ada maruah. Orang Melayu yang lari selama ini akan kembali bersama UMNO jika MIC keluar.


Satu lagi aku nak rayu pimpinan UMNO. Jangan marah MIC. Jangan pulak nak pujuk. Sikap pimpinan UMNO kali ini akan menentukan sikap penyokong setia UMNO. Kalau pimpinan bertegas aku percaya penyokong yang di bawah akan bangga dan bekerja setengah mati untuk kembali kuatkan UMNO.


Kepada peniaga pisang juga aku nak rayu. Bersedialah Jumaat ni. Kalau MIC keluar UMNO aku yakin ada ramai orang hantar pisang ke masjid termasuklah aku. Alhamdulillah.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...