Monday, May 10, 2010

Nuar Brahim Terberak



Ini berita baik yang mesti dibaca oleh semua orang termasuk golongan sesat yang berada dalam PAS dan PKR. Sesat bermaksud sentiasa ada peluang untuk berpatah balik. Kembali kepada kebenaran.

Aku tak libatkan DAP sebab diaorang bukan sesat. Diaorang memang berniat nak runtuhkan Melayu. Runtuh Melayu runtuhlah agama. Runtuh Melayu runtuhlah Raja. Ini memang matlamat diaorang. Jadi , diaorang tak sesat. Diaorang memang berada atas trek.

Nuar Brahim dikatakan terberak kerana takut, terkejut,dan ngelabah beruk mendapat maklumat bahawa lebih 400 orang Cina dari seluruh negara telah hadir temuduga terbuka untuk pelbagai jawatan SPRM yang diadakan di Kuala Lumpur semalam.

Mengikut sumber yang boleh dipercayai, Nuar Brahim mengamuk marah kepada pasukan elit yang ditubuhkannya bagi " mencetus persepsi" bahawa SPRM adalah agensi kerajaan yang menjadi kuda UMNO.

Berjuta wang Nuar Brahim belanjakan bagi menjayakan hasrat hina ini nampaknya telah gagal. Kehadiran begitu ramai anak muda Cina membuktikan betapa SPRM adalah satu badan yang diyakini masyarakat. Kalau orang anggap SPRM ini tiada wibawa dah tentu orang tak nak terlibat dalam SPRM. Ini , nampak berpusu-pusu orang nak bersama.

Kesimpulannya 'perang' yang Nuar Brahim dan konco konconya lancarkan terhadap SPRM ternyata tidak berjaya. Ini petanda awal kejatuhan kamu Nuar. Percayalah, orang bersama kamu sekarang bukan kerana kamu benar, tapi kerana duit kamu. Habis duit kamu nanti , siaplah..kamu pulak kena liwat.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...