Friday, May 14, 2010

Choo Keong agen DAP ?Ayuh blogger, mari kita berjuang

Pandangan aku betapa DAP sedang menguasai ' percaturan politik' negara semakin kukuh. Semakin kuat gerak hati aku mengatakan ' Umat Melayu..beringatlah'. DAP sedang mara dengan pantas dan tangkas.

Petang ini Wee Chee Keong mengumumkan keluar PKR. Walaupun dia ada menempelak Kit Siang, tidak pulak dia ngatakan nak bersama BN. Dia akan bergerak bebas. Wakil Rakyat Cina Bebas. Dia tak mungkin bersuara atas nama Malaysia selepas ini.

Chee Keong hanya nak meruntuhkan moral Anwar dalam keadaan Anwar Ibrahim setengah nyawa sekarang. Anwar dah tak berguna lagi sekarang. DAP atau Cina dah dapat segalanya sekarang. SEGALANYA Sebahagian daripada orang Melayu telah dapat ditakluk pemikiran dan perasaan mereka. Terutama Melayu PAS.

Orang Melayu dah cukup berpecah sekarang. Di mana mana pun sekarang orang Melayu takkan jadi majoriti. Kuasa Melayu dah luntur. Sekarang Cina yang menjadi paling berkuasa. Anwar dah berjaya diperalatkan dengan amat berkesan.

Korang tunggulah nanti. Korang akan lihat bagaimana Anwar tidak akan dibela di mahkamah. Karpal Singh akan jadikan perbicaraan Anwar sebagai gelanggang menyuburkan prasangka dan kebencian kepada kerajaan terutamanya UMNO.

Karpal akan pastikan Anwar didapati bersalah. Kemudian Anwar akan dipenjara. Yang tinggal PAS. PAS yang juga sedang dilanda krisis dalaman yang serius. PAS akan jadi Pak turut kepada DAP kerana sedar diri mereka lemah.

Blogger Melayu kena kerja kuat memantau perkembangan semasa ini. Jangan tertipu dengan politik licik anak anak didik Lee Kuan Yew ni. Blogger Melayu yang insaf kena tolong mantapkan UMNO. Jangan harap sangat pemimpin UMNO. Mereka ini tak pedulikan UMNO ( sebahagiannya ). Najib barangkali anugerah Tuhan kepada kita sama macam Tun Mahathir. Tapi Najib sorang tak mampu buat apa apa.

Nampaknya ini masa blogger pulak berjuang mempertahankan maruah bangsa. Orang Melayu wajib disedarkan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...