Wednesday, July 30, 2014

DAH ADA ORANG RINDU !

Anak setinggi manapun duduknya, satu masa dia wajib pulang menjenguk ibu yang dikasihi...nampak seri wajah orang ni bila boleh bawak maknya meronda dengan kerusi roda...
Datuk Seri Hishammuddin bersama ibu tercinta...

Bersama DYMM Yang DiPertuan Agung dan pemimpin negara yang lain

Bersama cucu

Bersama keluarga MH 370



Aku tulis ni sebab dah ada orang yang rindu pada DS Hishamuddin. Sebenarnya memang terasa jugak sebab dulu setiap hari dia keluar TV memenuhi hasrat waris MH 370 dan tanggungjawab sebagai Pemangku Menteri Pengangkutan. Sekarang bila berlaku MH 17 kadang kala kita berharap beliau tampil menjawab macam macam soalan yang timbul di benak kita...
Tapi hakikatnya keadaan dah berubah , dah ada orang lain meneruskan tanggungjawab itu bagi pihak kerajaan UMNO/BN...
Dan DS HIshamuddinpun ada kehidupan yang wajib diteruskan setelah agak terabai selama hampir 3 bulan memikul MH 370...


14 comments:

Anonymous said...

Anak yang baik, sampai masa akan merendah di hadapan ibunya walau setinggi manapun kedudukannya

Anonymous said...

Benar jugak, akupun rasa macam hilang sesuatu. Ini tanda seseorang tu berkesan. Bila Tun M letak jawatan, aku bertahun rasa kekurangan

Anonymous said...

Bertuahlah sesiapa yang masih ada ibu. Syurga kita di bawah tapak kaki mereka

Anonymous said...

Pemimpin perlu serius laksanakan tanggungjawab sebab ia akan beri kesan jangka panjang

Anonymous said...

Saya anggap ini kejayaan Ds Hihamuddin. Komitmen tinggi yg ditunjukkan dihargai rakyat

Anonymous said...

Saya tgk gambar Hishammuddin dgn ibunya dlm FB. Tabek Hisham. Moga berjaya

Anonymous said...

Saya tgk gambar Hishammuddin dgn ibunya dlm FB. Tabek Hisham. Moga berjaya

Anonymous said...

Alhamdulillah. Suka tgk org taat dgn ibu.

Anonymous said...

DATUK HISHAM DAH TERUJI SEBAGAI PEMIMPIN KERAJAAN. HARAP DAPAT FOKUS PARTI BAGI MENGHADAPI PRU 14 PULAK

Anonymous said...

org yg sentiasa taat dan setia kpd ibunya , InsyaAlla brjaya dunia akhirat :)

Anonymous said...

InshaAllah anak2 DS akan setia kpd DS sbgaimana DS setia kpd bonda DS ...

Anonymous said...

Saya turut terasa kehilangan .... Ketenangan Datuk Seri Hishammuddin dlm menangani MH370 amat dirindui...
Sya tahu bukan saya sahaja yg merasakan sedwmikian , seluruh rkyt Malaysia turut merasainya ....

Unknown said...

Kalau kaji sejarah keluarga DS Hishammuddin, memang mereka sangat rapat. Jadi usah hairan jika DS Hishammuddin juga kelihatan akrab dengan PM. Begitu mereka dididik.

Anonymous said...

Aku rasa kita dah dapat petunjuk siapa selepas Najib

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...