Thursday, July 31, 2014

SEORANG LAGI ARTIS BERCERAI, YANG NI AKU SOKONGLAH !

Pelakon dan usahawan,  Ezany Nizarif mengesahkan bakal bercerai dengan isterinya, Lizda Nuryanti, 32, selepas tujuh tahun mendirikan rumah tangga. 
Memetik laporan portal berita mStar, Ezany memaklumkan keputusan ini dibuat atas desakan isterinya memandangkan rumahtangga mereka tidak boleh diselamatkan lagi. 
"Sebenarnya dia yang minta (cerai). Dan sebelum ini pun, sudah banyak kali dia minta. Tujuh tahun kami bersama akhirnya saya terpaksa akur dengan permintaan dia," ujar Ezany.
Ditanya adakah dia atau isterinya sudah memfailkan cerai, Ezany enggan mengulas tentang perkara itu.
Untuk rekod, Ezany dan Lizda telah diijabkabulkan pada 1 Julai 2007 dan dikurniakan dua orang anak.


Pelakon ni tak banyak gossipnya. Ramai orang kata, dia dalam kategori pelakon cari rezeki betul. Dan umumpun tahu yang kuat konar baring isterinya.

Orang jantan ada maruah. Aku rasa Ezanypun bukan koman sangat. Dah nak sangat bercerai, ceraikanlah. Kita tengok lepas ni apa jadi. Kita selalu dengar suami ' nakal '. Aku ni jantanpun aku tak sokong kalau nak curang, perempuan apa lagilah !


1 comment:

Anonymous said...

Bukan semua artis teruk. Ramai yang kita tahu baik . Depa betul2 cari rezeki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...