Friday, July 18, 2014

DIA NI MEMANG BABILAH !

Serius Bro. Satu dunia mengutuk kekejaman Israel. Segala bentuk bantuan di hulurkan. Ini bukan isu parti tapi cerita tentang kekejaman Israel terhadap Palestin. Tiba tiba Mamat ni muncul dengan dakwaan tanpa bukti kukuh bertujuan mahu agar Kerajaan dibenci rakyat. Kesengsaraan Palestin jadi alat untuk dia menabur fitnah !

Aku mohon pihak berwajib mengambil tindakan. Kenyataan beliau menggambarkan seolah olah Malaysia bersekongkol dengan Israel melakukan kekejaman dan pembunuhan.


Baca kenyataan gila beliau di bawah-


Pemimpin Malaysia munafik kerana tidak berani mengaku menjalinkan hubungan dagang dengan Israel melalui penghantaran produk minyak sawit ke Pelabuhan Ashod dan Haifa di negara berkenaan, kata Pengasas Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin.


Badrul berkata, ketika pemimpin negara mengajak rakyat bersedih, kerajaan Malaysia sendiri menghantar sejumlah besar minyak sawit untuk kegunaan negara berkenaan, malah Malaysia adalah rakan dagang utama Israel.

"Kerajaan hari ini munafik, hipokrit, kita ajak rakyat menderma untuk Palestin, tapi kita hantar kapal besar untuk bantu ekonomi Israel.


"Kitalah punca, kita antara rakan dagangan utama, kalau kita hentikan Israel akan ada masalah," katanya pada sidang media di pejabat ahli Parlimen Lembah Pantai di Kuala Lumpur, hari ini.Badrul turut menunjukkan bukti penghantaran kapal laut minyak sawit dari Pelabuhan Tanjung Pelepas, Johor ke Pelabuhan Ashod pada 3 Julai lalu.





4 comments:

Anonymous said...

Aku rasa dia ni sakit. sebab itu di manapun dia tak lama

Anonymous said...

Dia ni perasan baguih tapi kosong

Anonymous said...

Ini kaki huru hara tak boleh pakai.

Anonymous said...

Kalau x betul.saman je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...