Tuesday, July 22, 2014

LGBT ! AKTOR TERKULAI DI PANGKUAN LELAKI TEGAP !


Memang soi lah orang kampung aku kata. Jantan ghairah , bernafsu tengok jantan lain. Ini yang dikatakan luar tabii. Macam yang berlaku kepada Anwar Ibrahim sehingga didapati ada DNA nya dalam dubur Saiful.

Aku harap cerita yang menjadi percakapan ini adalah sesuatu yang palsu. Tidak benar. Bayangkan, jantan, bapak orang kena gomoi dengan jantan lain. Masyaallah, Allah laknat puak puak pelik nih !



Harap harap cerita ni tak betul.
Seorang pelakon lelaki ini memang tak suka jika aksi lasaknya dilakukan pelakon lagak ngeri kerana tak sama dengan dia buat sendiri. Jadi, dia tetap berkeras mahu melakukannya sendiri. Maka selepas penggambaran drama yang memerlukannya banyak melakukan aksi lasak, pelakon ini mengadu sakit seluruh badan dan dia pun pergilah ke spa yang khusus untuk lelaki bagi mengurut dan mengurangkan ketegangan. 
Di samping itu, pelakon itu turut melakukan rawatan wajah agar wajahnya yang setiap hari disimbah matahari ketika penggambaran drama itu terbelai dan terjaga semula.
Menurut sumber SS, semuanya berjalan dengan lancar sehinggalah selesai berurut dan badannya dah ‘ringan’ tiba-tiba menyelinap satu perasaan aneh dalam diri artis itu apabila dia terpandangkan wajah dan tubuh tegap si tukang urut tadi.
Lantas khabarnya berlakulah adegan yang tidak dijangka apabila selepas urutan biasa itu, artis itu dikatakan meminta sesuatu yang luar biasa dan tanpa mengeluh tukang urut itu melayan saja. Bagaimanapun, setahu SS, artis itu bukanlah jenis lelaki songsang, tetapi entah apa yang difikirkannya ketika itu sehingga membuatkan dia 'terbabas'. 
SS harap jangan pula selepas kejadian pertama, pelakon itu menjadikannya pula amalan biasa kerana setahu SS, pelakon itu sudah baru beristeri. 

Janganlah aniaya si isteri kerana perbuatan yang dilaknat Allah SWT itu boleh membawa bencana besar kepada manusia dan kepada seluruh keturunan. 
Sumber

1 comment:

Anonymous said...

.. Sumber

Mana sumbernya?
Nak copy orang punya, copy la link sekali. Ni tak boleh klik. hancuss!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...