Friday, May 30, 2014

GEMPARR!! DAP SYAK DYANA ADALAH AGEN PERKASA !


Ini cerita yang baru aku dengar. Kawan kawan aku di Teluk Intan bagitau
DAP Teluk Intan mula meragui Dyana, calon DAP bagi PRK Teluk Intan.
Mereka percaya Lim Kit Siang telah diperdaya oleh Dyana yang sebenarnya menyamar bagi pihak Perkasa.

Dolak dalik Dyana dan ibunya dalam isu Perkasa menyebabkan DAP Teluk Intan semakin yakin bahawa Dyana tidak bersama DAP dalam erti kata sebenarnya. 

Penglibatan luar biasa ibu Dyana jugak dilihat sebagai salah satu petanda bahawa syak wasangka DAP Teluk Intan adalah berasas. Sehingga malam tadi aku difahamkan Jentera DAP Teluk Intan mula memperlahankan rentak kempen mereka.

Pada aku ia tak akan memberi makna besar. Selagi jentera BN berjalan seperti perancangan, aku yakin BN ada peluang untuk menang !


1 comment:

Anonymous said...

He...he..agen apa. Kit Siang dah balun

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...