Wednesday, May 21, 2014

MASYAALLAH !! SEORANG LAGI USTAZ TERSOHOR DIFITNAH SEX !!


Tak taulah apa nak jadi. Udah menjadi jadi benar nampaknya RBA perkakas DAP ni. Mula mula Ustaz Azhar Idrus. Sekarang ni sedang berlegar legar di alam maya seorang lagi ustaz tersohor menjadi mangsa fitnah. Korang baca apa kawan aku tulis...baca di sini...

Cuma kadang kala kita kena jugak berfikir, kenapa mereka berdua yang menjadi mangsa fitnah berkaitan sex ni? Kenapa tidak Ustaz Nasharuddin Mat Isa yang pernah jadi Timbalan Presiden PAS ? Kenapa bukan Ustaz Kazim yang jugak seorang penceramah terkenal ?

Aku rasa antara faktornya ialah cara, kaedah atau kecenderungan inidividu ini...

Terbuka sangat. Banyak sangat persoalan ' sex' dibincangkan secara terbuka. Tak kira audiennya siapa. Aku rasa penceramahpun kena ada ' batasan ' yang kena dijaga.

Mungkin ini bukan Mat Sabu, tetapi bila orang tak terkejut dan berasa ' mungkin' ini Mat Sabu, maka kita boleh bayangkan sebabnya. Kalau aku boleh bercakap benda macam ini, aku suka nasihatkan, apa jugak benda kita kena bataskan. Hari ini kita balun orang, satu masa orang balun kita.


4 comments:

Anonymous said...

Kah ! Kah ! Kah !

Ustaz Mat Sabu VS Ustaz Azhar Idrus

Anonymous said...

Sebab itu sesiapapun kena jaga tutur kata.

Anonymous said...

Patutpun !

Anonymous said...

Layan Org gila yg bawa isu2 lain dri isu kesempitan hidup umat Kita pun gila sama. Jgn war2kan isu yg menutup kelemagan mereka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...