Thursday, May 29, 2014

NIK AZIZ LETAK SEMUA JAWATAN DALAM PAS !!

Itulah yang sepatutnya. Cakap besar sangat. Kelantan Serambi Mekah. Weii ! Tak de dalam dunia budak kena rogol 38 orang. Lembupun tak rogol beramai ramai. Kalau bercakap buruk orang, berbuih mulut. Ini petunjuk Allah. Dah hujung hujung nyawa ni macam macam Allah tunjuk. Bertaubatlah Nik Aziz. Akui kenyataan selama ini PAS telah gagal walaupun selalu mengaku hebat dan cemerlang ! Letaklah jawatan. Biar orang lain pulak pimpin PAS. Ini petunjuk Allah...

Kota Bharu: Kes seorang pelajar perempuan berusia 14 tahun yang mendakwa dirogol beramai-ramai oleh kira-kira 38 lelaki tidak dikenali di Ketereh, Selasa lalu mendapat perhatian Ahli Parlimennya Tan Sri Annuar Musa.
Annuar menerusi laman sosial Facebooknya memuat naik status yang melahirkan rasa terkejut dan dukacita berhubung kejadian itu jam 9 malam semalam.
Beliau yang mengetahui berita itu menerusi Buletin Utama TV3 jam 8 malam turut meminta pihak berkuasa segera menyiasat dan mengambil tindakan sewajarnya.

“Masya-Allah. Sebagai Ahli Parlimen Ketereh, saya dukacita dengan berita ini. Semoga siasatan dibuat untuk mengetahui kebenarannya,” katanya.
Dalam pada itu, beliau turut berkongsi laporan polis mengenai kejadian itu yang mendapat perhatian orang ramai, namun tidak mendedahkan identiti mangsa.
Kira-kira dua jam kemudian, beliau memuat naik satu lagi status yang mempersoalkan tindakan pihak tidak bertanggungjawab menyebarkan identiti mangsa.
Mengikut laporan, seorang pelajar tingkatan dua dari Kuala Krai mendakwa dirogol sekumpulan lelaki sekitar 38 orang dalam sebuah rumah.

4 comments:

Anonymous said...

Muhasabah lah dari mula pegang jawatan lagi. Banyak yang tak betul dari betul. Kalau sekutu conform pertahankan, tapi asalkan jangan pemimpin UMNO. Tak kiralah melayu nak jadi apa.

Anonymous said...

Hanya kaum itu yg dapat mengubah nasib kaumnya.Ni bukan kerja sorang. Kerja masyarakat. Tok guru power ada tapi buat apa. Nak buat hudud dulu baru nak buat benda lain. Ada faham kaum ubah nasib kaum ke hudud ubah nasib kaum. Semuanya adalah berada dalam pemikiran. Cara berfikir. Kalau tak macam mana 38 orang rogol seorang di KEtereh

Anonymous said...

Apa yang penting kita dapatkan pengajaran daripada semua ini. Bukan Nik Aziz saja tapi kita semua.

Anonymous said...

Nik Aziz sedang menerima hukuman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...