Wednesday, November 3, 2010

DAP GUNA PENDEKATAN KOMUNIS

" KOMUNIS SEKARANG TIDAK PERLUKAN UNIFORM. IA HIDUP DALAM HATI DAN JIWA MEREKA "


BERSAMA DOKONGAN PAS DAN PKR

Bila aku menulis tentang DAP dan Pakatan yang dipimpinnya menyemai akar komunis, maka ada orang mencabar aku menunjukkan bukti di hutan mana mereka beroperasi. Sebanyak mana orang telah dibunuh dan dari mana mereka memperolehi senjata.

Cabaran ini menggambarkan betapa dangkalnya pemikiran orang kita kerana menganggap komunis hanya ada di hutan. Mereka menganggap komunis ' hanya perang dan pembunuhan '.

Aku nak jelaskan komunis adalah ideologi. Perang, bunuh, seksa adalah sebahagian daripada kaedah mereka. Ada banyak lagi kaedah lain yang mereka gunakan khasnya selepas ' era perang dingin '.

Aku tetap dengan pendirian aku menyokong Tan Seri Ghazali Shafie bahawa " MENCETUS KONFLIK DAN BERTINDAK ATAS KONFLIK ADALAH SALAH SATU KAEDAH KOMUNIS".

Inilah yang dilakukan oleh DAP dn sekutu yang diketuainya. Semalam di Pulau Pinang berlaku demonstrasi di DUN oleh beberapa kumpulan yang dianiaya. Mereka dihalau dari kampung halaman.

Gerai mereka dirobohkan. Mereka dihina seperti anjing kurap. Jiwa mereka bertukar menjadi hamba. Inilah konflik yang dicetuskan.

Korang jangan terkejut. Lim Guan Eng mungkin akan MUNCUL SEBAGAI HERO yang menyelamatkan penduduk dan peniaga ini.Dia akan kata apa yang berlaku adalah perancangan KERAJAAN BN DAHULU.

Hak rakyat ini dikembalikan oleh Guan Eng selepas TEMPOH DERITA YANG PANJANG. RAKYAT AKAN ' SENTIASA SEDAR DAN INSAF BAHAWA MEREKA BOLEH DIHALAU DAN DIPANGGIL BALIK PADA BILA BILA MASA OLEH GUAN ENG, DAP DAN PAKATAN MEREKA.

Rakyat akan bergantung dan hidup tanpa JIWA MERDEKA. INILAH YANG MENJADI PENDEKATAN KOMUNIS. INILAH STRATEGI MEREKA SETELAH PERANG BUKAN LAGI KAEDAH YANG PALING BERKESAN.

Nasihat Aku : Belajar dari peristiwa di Pulau Pinang, jauhi dan musnahkan mereka sebelum mereka merampas Negara yang kita cintai.

1 comment:

tungkaran hati said...

Benarkah? Kata orang dengan adanya Sekolah Jenis Kebangsaan (sjk(c)& sjk(t) inilah yang melahirkan kader-kader baru Komunis.....!
Kalau salah...maaf ye!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...