Wednesday, November 24, 2010

RAYUAN KEPADA DAP

TOLONG MINTAK MAHFUZ SELUAR DALAM BERHENTI KELUAR KENYATAAN

Sebenarnya aku malu nak merayu kepada DAP . DAP terlalu ' kejam dan zalim' serta tidak layak menerima rayuan dan permintaan. Tapi bila melibatkan maruah Islam aku rendahkan diri dan hati.

DAP tak tau aku merayu kepadanya kerana Agama. Dia tak tau ini. Ini yang dikatakan kebijaksanaan dan hikmah. Aku hanya nak rayu DAP supaya arahkan Mahfuz Seluar Dalam berhenti buat kenyataan.

Pimpinan PAS ni, perintah ALLAH pun dia tak patuh. Dia patuh kepada DAP. Contohnya ALLAH perintah orang Islam bersatu, DAP arah berpecah - PAS pilih perpecahan.

Apa kenyataan Mahfuz Seluar Dalam yang pada aku sangat memalukan ?
Apa hujah aku ?

1. Mahfuz Seluar Dalam kata UMNO/BN sedang menghadapi krisis kepercayaan rakyat. Alasannya kerana BN bukak keahlian terus dan bersekutu. Aku yakin Mahfuz tak tahu makna KRISIS KEPERCAYAAN. Memanglah dia tak begitu cerdik. Aku faham. Masalahnya ada orang fikir PAS PARTI ISLAM. HAKIKATNYA TIDAK SAMA SEKALI.

Bila ada orang fikir begitu dan Mahfuz pula pemimpin " PAS " maka orang berkenaan akan nilai 'BETAPA TIDAK CERDIKNYA ISLAM' . Ini kebimbangan aku.

Sebab UMNO/BN menang majoriti kerusi dan baru sangat menang 2 kerusi lagi. Macamana pulak orang yang menghadapi KRISIS KEPERCAYAAN tapi MENANG.

Orang ramai jadi ' pening dan keliru '. Atau orang ramai akan kata " OH..ISLAM NI BODOH YE SEBAB PILIH ORANG BODOH JADI PEMIMPIN...".

Rosak imej Islam yang selama ini telah UMNO bina dengan baik dan hebat.Kemudian Mahfuz memang tak kisah..sebab imej dia memang kantoi.

Jadi sekali lagi aku rayu . Tolong ye DAP.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...