Sunday, November 28, 2010

WAN AZIZAH BAKAL DIAIBKAN..

" NUAR BRAHIM BILA BILA MASA BOLEH BERTUKAR JADI GANAS "


HUBUNGAN SUAMI ISTERI DIRAKAM

Ini berita yang aku dengar dari sumber yang boleh dipercayai. Apabila ada persoalan mengapa Wan Azizah jadi macam patung bernyawa, sumber ini mengatakan bahawa Azizah selamanya tidak bahagia menjadi isteri Nuar Brahim.

Sejak dulu lagi Nuar Brahim adalah seorang suami yang panas baran. Wan Azizah tiada ruang untuk bersuara. Wan Azizah pernah diherdik macam ' amah indon ' di hadapan pemimpin dan ahli PKR.

Bila dimarahi, Azizah akan ' tergamam, senyum sumbing dan akan berdiam diri sehingga mesyuarat selesai '.

" Buruk cakap, Azizah memang macam orang bodo..kesian dia ".
Kata sumber berkenaan.

Paling malang, dikatakan bahawa Nuar Brahim pernah mengugut akan menyebarkan rakaman 'aksi mereka berdua' sewaktu Azizah menyatakan ingin memfailkan tuntutan cerai satu ketika dahulu.

Menurut sumber itu lagi, Azizah pernah lari dari rumah beberapa kali semasa Nuar masih dalam kerajaan tetapi dipujuk oleh Tun Dr Siti Hasmah. Siti Hasmah meminta Azizah memikirkan anak anak yang ketika itu masih kecil.

Ulasan Aku - Aku agak dah. Kalau tidak ada sebab yang sangat besar Wan Azizah dah lama cabut. Jadi aku nak rayu kawan kawan agar tidak marah kepada Azizah yang membacakan TEKS UCAPAN NUAR BRAHIM SEMASA UCAPAN PRESIDEN PKR SEMALAM. DAH NASIB DIA..DAPAT SUAMI KEJAM DAN ZALIM.

4 comments:

Pro-MY said...

Luncai Otak Kunyit..........tulis cite seks lagi baguih.

Anonymous said...

Anugerah Tuhan???*&%!@#

POOOOOOOOOOORAH!!!!!!!

Seorang Gay Tua a.k.a Peliwwwwwwat Tua?????????Masuk bakul angkat sendiri.Ammmmmmmmah!!!!!!

Anonymous said...

bini angkat suami sbg anugerah tuhan...huhhu bgetar kunyit dgr.Azizah dpt anugarah dr tuhan seoranhg suami main blkg tu yg tsirat sbnarnya...nak ckp dpn2 nanti malu jd ckp la blapik

oRang kAmpong said...

Presiden - Bini.T.Presiden - Bekas Anak Buah.N.Presiden - Anak.EXCO - Kawan2 Rapat.Sampai mampos pon blh merentah.Aiiiyaaaa cik siti.waaa tatak helan.Syok sendirilah kau NUAR.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...