Tuesday, November 16, 2010

KETUA PENERANGAN YANG TAK TERANG

IDRIS AHMAD PENYUMBANG KEPADA KEKALAHAN PAS

Salah satu faktor kemerosotan sokongan terhadap PAS ialah apabila Idris Ahmad dilantik menjadi Ketua Penerangan. Walaupun cerdik sedikit berbanding Mahfuz Seluar Dalam, tetapi Idris Ahmad termasuk jugaklah dalam kategori yang sama.

Setakat ini tak ada satu pun kenyataan Idris Ahmad yang layak diketengahkan sebagai bahan ilmiah. Hari ini dia buat satu kenyataan yang sebenarnya ' tidak kena pada masanya '.

Idris menyatakan bahawa pendidikan seks yng akan dijalankan di sekolah pada tahun hadapan adalah dengan tujuan untuk mengayakan para kroni, bukan dijalankan dengan niat yang ikhlas.

Kita semua tahu, bahawa NIAT SEBENAR IDRIS IALAH UNTUK MENUJUKAN KENYATAN INI KEPADA NIK AZIZ. SEMUA KITA TAHU BAHAWA YANG AMAT MENGAMALKAN KRONISME INI IALAH NIK AZIZ.

Umum mengetahui bahawa semua anak menantu Nik Aziz kaya raya kerana amalan kronisme nepotisme ini. Tetapi teguran ini dibuat sewaktu Nik Aziz tiada dan sudah pasti mesejnya tidak akan kesampaian.

Kalau niat Idris ingin menegur Anwar, Lim Kit Siang atau Karpal Singh, tentulah Harakahdaily bukan medium yang sesuai. Idris sepatutnya bercakap secara berhadapan dengan mereka .

Atau Idris sekadar suka bercakap kerana aku difahamkan Idris sedang berusaha mempastikan dirinya tersenarai sebagai calon dalam PRU 13.
Apapun yang aku boleh pastikan , Idris ni bila bila pun selalu mengelirukan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...