Friday, June 27, 2014

ANAK BAPAK , NURUL IZZAH SEDANG MENGEJAR ANWAR IBRAHIM !





Aku bukan cerita pasal nikah cerai Nurul Izzah. Dah tak de jodoh, mungkin jodoh yang lain sedang menanti. Ada orang kata kerana ada orang ketiga.



Biarlah. Cuma aku nak mengajak kita sama sama tunggu tengok. Bagaimana proses perceraian ini akan berlaku. Salah satu kelebihan Anwar Ibrahim ialah beliau mampu mengatur perbicaraan . Dalam dunia ni aku rasa yang paling banyak menangguhkan perbicaraan Anwar Ibrahimlah.



Sekarang benda ni aku rasa Nurul Izzah nak lawan. Kita tunggulah tengok. Dalam masa yang sama korang ada dengar tak pemimpin UMNO sebut pasal kes Nurul Izzah ni ? Aku rasa tak de sebab ini isu peribadi. Tapi Kalau Nurul Izzah atau Anwar dan pemimpin Pakatan lain, jika ada pemimpin UMNO terlibat kes macam ini, tak tidur malamlah dia orang. Satu dunia riuh, inilah bezanya...


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...