Sunday, June 15, 2014

TENGKU ADNAN BUAT MALU UMNO JER !!


Orang Melayu di Kpg Chu Badak kena halau! Rumah mereka kena langgar semasa mereka sedang berada dalam rumah. Ini semua kerja Kerajaan UMNO yang zalim terhadap orang Melayu. UMNO usir orang Melayu sahaja. UMNO tak berani usir Cina !

Inilah lagu yang sedang dinyanyikan oleh pembangkang di seluruh negara. Dari Perlis sampai ke Sabah. Orang Melayu mula rasa UMNO bukan lagi pembela Orang Melayu. Orang Melayu yang undi UMNO/BN pada PRU13 berazam tidak akan lagi beri undi kepada UMNO/BN !

Tiba tiba Tengku Adnan Tengku Mansur yang patut jaga orang Melayu Kuala Lumpur keluarkan kenyataan paling memalukan. Malulah weii !!

Baca kenyataan memalukan ini...



Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor meminta parti komponen Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang memperbaiki kelemahan yang ada termasuk masalah dalaman sebelum menumpukan kepada perjuangan masa depan.
Setiausaha Agung BN itu berkata, perkara itu perlu dilakukan bagi mengelak kesilapan serupa berulang terutama daripada aspek meraih sokongan rakyat.
"Setiap wakil rakyat perlu lihat semula apa masalah di kawasan, mereka perlu tahu apa yang mereka perlu buat dan apa yang diperlukan oleh rakyat, kita sedang berdepan dengan peperangan.

3 comments:

Anonymous said...

FRUST ! FRUST ! FRUST !
PEMIMPIN YANG ROSAKKAN PARTI !

Anonymous said...

Malangnya jadi Melayu di Tanah Melayu

Anonymous said...

Mmg selamanya Umno yang rosakkan Melayu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...