Wednesday, June 25, 2014

CEO PETRONAS BONGKAK !!

Baca artikel di bawah. Hayati setiap patah perkataan yang keluar dari mulutnya . Lihat betapa sombongnya anak Melayu setelah berada di puncak !Dia lupa barangkali, dia mustahil berada di situ jika dia bukan Melayu. Dia pasti tidak akan naik setinggi itu jika kerajaan ini bukan Kerajaan yang ditunjangi UMNO !


Minyak dan gas bukan milik Bumiputera semata-mata, kata CEO Petronas


CEO Petronas berkata minyak dan gas bukan milik orang Melayu dan Bumiputera semata-mata kerana ia milik semua rakyat Malaysia. Gambar fail The Malaysian Insider.



.


Tan Sri  Shamsul Azhar Abbas berkata minyak dan gas bukan milik orang Melayu dan Bumiputera semata-mata tetapi milik semua rakyat Malaysia tidak kira kerajaan atau pembangkang.Ketua pegawai eksekutif (CEO) Petroliam Nasional Bhd (Petronas) itu berkata, Akta Pembangunan Petroleum (PDA) menyebutkan dengan jelas minyak dan gas adalah milik semua rakyat Malaysia."Ia menyebut rakyat Malaysia, jadi ia boleh milik kerajaan, boleh juga kepada pembangkang, dan sesiapa sahaja. Kami (Petronas) ini adalah penjaga,” katanya dalam wawancara eksklusif akhbar perniagaan mingguan berbahasa Inggeris, The Edge keluaran 23-29 Jun, 2014.
The Malaysian Insider

5 comments:

Anonymous said...

ler..Petronas kan GLC....Exxonmobil dengan Shell tu GLC ka?

Anonymous said...

Lepas Hassan merican,Petronas jadi cacamarba dan tidak menjurus kpd kepentingan kerajaan but to so called 'kesamarataan'. BS.

Anonymous said...

lepas hasan blah, cina bermaharaja lela di petronas .. habis cina shell kaut masuk petronas, kaut contracts sekali .. hidup presiden jongang english berterabur ..

Anonymous said...

Melayu tak sadar diri !

Anonymous said...

gua penah jadi contractor petronas deal dengan singaporean american indonesian..orang malaysia kena ikat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...