Monday, June 30, 2014

KAWAN ANWAR TUDUH LAWANNYA ROBOT !


Korang baca berita ni. Spesis yang bila kalah reka macam macam cerita tak munasabah. Dia ni gila. Dituduhnya lawannya robot. Anwar pulak tuduh semua orang yang tidak setuju dengannya sebagai  konspirator yang asyik berkonspirasi.

Konspirasi paling hebat dilakukan oleh musuh Anwar ialah memasukkan air mani Anwar ke dalam dubur Saiful ! Kah ! kah ! kah !


Ahli Kongres AS ‘bukan manusia’

Oklahoma City: Seorang daripada ahli Kongres AS dikatakan bukan manusia sebenar sebaliknya robot selepas dia digantung mati dalam insiden kononnya disiar secara langsung di selatan Ukraine.
Membuat dakwaan itu, Timothy Ray Murray berkata, beberapa orang penduduk Oklahoma dan anggota Kongres dari negeri lain digantung selepas didapati bersalah oleh “Mahkamah Dunia” yang terletak di selatan Ukraine.
Murray berkata, mahkamah itu bersidang pada atau sekitar 11 Januari 2011.Antara yang digantung hingga mati, kata Murray, ialah anggota Kongres Republikan, Frank Lucas.
Namun latar belakang kepada dakwaan Murray itu juga perlu difahami.
Frank Lucas
Dia adalah pencabar kepada Lucas tetapi disahkan tewas minggu lalu.
Lucas mewakilo Oklahoma di Kongres AS sejak 20 tahun lalu. Dia memperoleh 82 peratus undi penduduk negeri berkenaan berbanding 5.2 peratus oleh Murray. Disebabkan Lucas kononnya bukan manusia sebenar, Murray mencabar keputusan pilihan raya berkenaan dan menuntut undi itu dipindahkan kepadanya. “Kini semua orang tahu dia (Lucas) sudah mati,” katanya di laman sesawangnya. Menurut Murray, dia berhak dilantik sebagai ahli Kongres kerana sifatnya sebagai manusia sebenar. Mengulas tuduhan itu, Lucas berkata dia tidak pernah menjejak kaki ke Ukraine. “Saya memang sering berdepan pelbagai dakwaan dalam politik, tetapi apabila dituduh bukan manusia, ia adalah kejutan yang luar biasa.
                                                              Ray , kawan Anwar

“Ini kali pertama saya dituduh robot,” katanya. - Agensi

2 comments:

Anonymous said...

Untuk pengetahuan mmg ini kawan Anwar Ibrahim.

Anonymous said...

He..he..pelik jer Nuar , Nuar jer pelik...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...