Wednesday, August 6, 2014

HANIPA MAIDIN SAHKAN HAJI HADI AKAN DIGANTI !





Aku yang benarnya terkejut. Aku tak sangka Anwar Ibrahim berjaya memecahbelahkan PAS sampai begitu sekali. Hadi Awang yang bukan sahaja dihormati bahkan digeruni satu masa dulu sekarang semacam orang tua yang tak berguna.



PAS sedang menghadapi masalah yang selama ini tidak pernah mereka terfikir. Rupanya Anwarinas adalah sesuatu yang betul dan tak dapat dibendung.



Pada aku apa jugak keputusan perbincangan 10 hb Jun nanti sudah tidak banyak maknanya. Apapun keputusannya, hakikatnya PAS sudah berubah secara total.



Aku tak tau apa pulak modal PAS bila nak menghadap PRU 14 setelah agama tiada lagi dalam perkiraan mereka !




2 comments:

Anonymous said...

Saya dah jangka Hj Hadi akan turun dalam keadaan memalukan

Anonymous said...

Kalau Hj Hadi bukan wakil parti Hanifa perasan dia sapa ?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...