Friday, August 1, 2014

MELEPAS !! NEELOFA SUDAH DIMILIKI !

Aku ada tulis benda ni sebelum ini. Trend artis berhijrah dan menyertai politik kepartian sudah berlaku sejak PRU 12 dan ada impak besar khasnya terhadap pengundi muda.

Aku cadangkan Pemuda dan Puteri UMNO agar sensitif dan mengambil peluang ini. Ini cerita undi dan nak menang PRU. Tapi nampaknya idea aku tak laku.
Kah ! Kah ! Kah ! Adakah ini bermakna Pemuda dan Puteri ada idea sendiri?

Tak de ! Kosong ! Kosong ! Maka terbinalah PERSEPSI, Neelofa bersama PAS !




Ada orang kata, menziarahi Nik Aziz tak bermakna Neelofa menyokong PAS. Benar, sebab itu aku guna perkataan PERSEPSI. Perkataan yang hampir menguburkan UMNO pada PRU 12 dan 13.  


2 comments:

Anonymous said...

PADA SAYA PEMUDA DAN PUTERI SEDANG MENGALAMI SINDROM SOMBONG MELAMPAU.

Anonymous said...

Sangka baik. Lepas ni hantar wakil ajak beliau bersama UMNO

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...