Tuesday, September 14, 2010

KALAU NAK BERMADU, JUMPA NUAR BRAHIM

Aku membaca sumbuapi blogspot.com yang mempunyai tajuk yang sama. Aku tak cenderung untuk membincangkan isu yang ditimbulkan, Aku tak ada keinginan untuk menilai betul salah andaian sumbuapi.

Aku seperti kebanyakan orang lain keliru dan tertanya tanya. Bukan tertanya tanya ' status hubungan' Nuar Brahim dengan Azmin Ali. Ini aku dah ikut denyut nadi naluri aku. Memang sangat manis hubungan mereka.

Yang aku keliru dan tertanya tanya ialah sampai bila Wan Azizah akan memendam rasa menanggung derita. Yang aku dan seluruh rakyat tertanya tanya ialah apakah taruhan Nuar Brahim sehingga Wan Azizah menjadi demikian ' HAMBA '.

Yang aku dan rakyat Malaysia tertanya tanya ialah mengapa Nurul Izzah yang telah menjadi begitu dewasa sanggup melihat ibunya menanggung penderitaan sebegitu rupa. Sudah hilangkah kasih anak kepada ibu sehingga sanggup BERSEKONGKOL dengan bapa yang diketahui amat zalim.

Wan Azizah..rakyat Malaysia tahu kamu ialah isteri yang taat, tapi janganlah taat sampai menggadai negara. Taat pun jangan sampai memakan diri. Keluarlah dari penjara, hiduplah sebagai manusia merdeka

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...