Wednesday, September 1, 2010

MAAFLAH..ANTA TAK LAYAK

Ini berita yang menyedihkan bagi pemimpin dan penyokong PAS. Tapi nak kena cerita juga supaya diaorang ni muhasabah diri sikit. Tambahan pulak dalam bulan Ramadhan yang mulia ni. Buat pembetulan. Jangan nanti ahli PAS yang kudi kudi di kampung rasa dialah yang paling hebat. Natijahnya sampai langsung tak mahu dengar kuliah, ceramah yang lain selain ceramah politik PAS je.

Kisahnya begini...Mahmud Abbas baru baru ni mewakili seluruh rakyat Palestin mohon jasabaik bekas Perdana Menteri Tun Mahathir untuk menjadi orang tengah dalam perundingan di antara Puak Hamas dengan Puak Fatah yang dah puluhan tahun berkelahi. Pergeseran Fatah/Hamas ini menjadi sebahagian punca mengapa rakyat menderita. Israel pulak mengambil peluang.

Alasan Mahmud Abbas ialah Tun adalah satu satunya pemimpin Islam yang paling berwibawa dalam sejarah Islam moden. Raja Arab Saudi ke, Presiden Iran ke tidak dapat mengatasi wibawa Tun.

Nik Aziz ? Tobatlah. Orang Perak kata ' ayo kaki ' Tun pun tak de. Rupanya Tok Guru yang dianggap' wali keramat' oleh penyokong ni tak dikenali oleh dunia Islam. Di Malaysia je. Kalau begitu layak ke dia dipanggil ulamak?
Jadi apa yang hebat sangat diaorang ni ? Hebatle..mecah belah umat

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...