Thursday, October 7, 2010

DEI TAMBI..LU TAU KA LU SAPA!!!

KING KIT SIANG TUNJUK TARING KEPADA TAMBI KAKI GEMPO

Kulasegaran, Ahli Parlimen Ipoh Barat baru baru ini buat kejutan, orang Perak kata buat GEMPO. Dengan berani Kula buat kenyataan hentam kepimpinan DAP khasnya DAP Perak.

Ramai orang kata DAP akan meletup. Orang UMNO/ BN menadah tangan bersyukur tanpa memikirkan apa yang berlaku sebenarnya tidak akan ada kesan terhadap undi yang bakal diterima jika tidak bekerja kuat.

Ada orang pulak kata ini adalah sandiwara DAP. Sandiwara Tamil bergabung dengan Opera Cina. Ada orang apa yang berlaku adalah lakonan semata mata.

Aku pulak anggap memang ada masalah dalam DAP. Memang DAP tengah kecoh. Memang wujud rasa tak puas hati. Memang ada api sedang bernyala dalam DAP. Kulasegaran sebenarnya memang nak memberontak.

Aku nak tanya korang soalan. Ada korang dengar King Kit Siang bersuara ?

Tak ada. Apek yang sedang merancang untuk menjadi ' KING ' ini hanya menutup mulut. Senyap. King hanya panggil mengadap Kulasegaran,

Titah King Kit Siang " Dei tambi..lu ingat lu sapa ha..lu hingat lu manyak kuat ka?Lu hingat lu moleh menang itu kelusi Ipoh Balat ka ? Dei ..lu menang pasai wa mau lu menang tau, wa tatak tolong sam lu , lu mampui ma..".

Begitu titah King Kit Siang. Baru Kulasegaran tergamam, sedar dan insaf akan dirinya. Dia meluru kepada King Kit Siang, mencium tangan King Kit Siang dengan air mata bercucuran.

Inilah DAP yang mengaku parti semua kaum. Inilah DAP yang mendakwa bersikap terbuka. Inilah satu satunya parti perkauman Cina yang paling ganas dan bahaya.

Inilah sebab DAP bermati matian nak hapuskan institusi Raja. Sebab dia sendiri nak jadi Raja. Putera Mahkota telahpun dilatih memerintah di Pulau Mutiara.
Kepada Kulasegaran, percayalah, kamu akan kekal jadi hamba yang tiada maruah sampai akhir hayat kamu.

1 comment:

udanggalah said...

Kalau dah komunis tu..komunis jugak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...