Tuesday, October 26, 2010

PAS BERTINDAK KEJAM DI GALAS

MEREKA ADALAH MANUSIA YANG MESTI KITA DEKATI DAN HARGAI BUKAN UNTUK DIZALIMI. ZALIM BUKAN SALAH SATU KAEDAH DAKWAH RASULULLAH


MENYEBAR FITNAH KEZALIMAN BN, KEZALIMAN SENDIRI
TERSERLAH.

Kalau kita sanggup, kita boleh menipu semua orang untuk kepentingan kita sendiri. Bahkan akan sampai satu ketika kita sendiri akan percaya bahawa penipuan itu adalah benar. Inilah yang sedang dialami oleh Pakatan Pembangkang.

Lihat pula kejujuran DS Najib apabila mengaku belum mampu membayar bonus kepada kakitangan kerajaan. Pahit dan memalukan juga apabila mengaku ' belum mampu'.

Salah satu bahan penipuan pembangkang ialah bahawa kerajaan BN adalah kerajaan yang zalim, menyusahkan rakyat, mengambil hak rakyat dan sebagainya. Sebahagian orang percaya manakala yang lain tahu ia adalah penipuan tetapi berpura pura percaya kerana ' ingin melihat Kerajaan UMNO/BN runtuh '.

Satu perkara yang WAJIB KITA SEDARI SEPENUHNYA IALAH KITA TIDAK BOLEH MENIPU ALLAH TA'ALA. ALLAH MAHA MENGETAHUI DAN MENUNGGU MASA UNTUK MEMBERIKAN PEMBALASAN.

Korang tengok kenyataan di bawah. Kenyataan yang dibuat dari hati yang tulus membuktikan BETAPA ZALIMNYA KERAJAAN SERAMBI MEKAH PIMPINAN TOK GURU NIK AZIZ.

" Anak buah saya tiba tiba dapat tahu bahawa mereka adalah peserta Ladang Rakyat. Tapi mereka tak tahu apa apa pun. "

" Kami TERPAKSA berkerjasama dengan PAS kerana takut pada kuasa mereka. Kalau kami tak beri kerjasama, SUSAH. HUTAN HAK KAMI, TANAH HAK RAJA. KERAJAAN WAKIL RAJA, KALAU KAMI TAK SOKONG SUSAHLAH KAMI". Kata Jambu Rimus, Penghulu Lojing.

Tidakkah kenyatan ini menggambarkan BETAPA JIWA MEREKA TELAH DIJAJAH SECARA KEJAM SEHINGGA MEREKA HILANG KEBERANIAN SAMA SEKALI ?

TIDAKKAH PENJAJAHAN SEBEGINI RUPA ADALAH SATU BENTUK KEZALIMAN YANG TIDAK DAPAT DITERIMA AKAL ?

ADAKAH PENDEKATAN KEJAM DAN ZALIM PAS INI MENYEBABKAN TIMBUL PRANGSANGKA TERHADAP ISLAM YANG SUCI ?

Kepada PAS, bertandinglah dalam pilihanraya. Berkempenlah. Percayalah ALLAH akan menangkan atau kalahkan mana mana parti yang dikehendakiNYA. Dan paling penting untuk sama sama kita sedari ialah SAMADA MENANG ATAU KALAH KEDUA DUANYA UJIAN DARIPADA ALLAH JUA.

Usahlah zalim walaupun kepada orang asli. AKU TAK PERNAH MENDENGAR RASULLULLAH PERNAH BERTINDAK ZALIM WALAU KEPADA SESIAPA PUN.

ATAU MUNGKIN NIK AZIZ ADA NAS BARU KOT ?


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...