Tuesday, October 5, 2010

SEKALI RPK SELAMATKAN NUAR BRAHIM


Kepada kita , Raja Petra Kamarudin( RPK ) memang haprak yang tidak berguna. Kepada kita RPK adalah sampah yang merosakkan pandangan. Kepada kita RPK
adalah tikus yang menyebarkan penyakit yang boleh membawa maut.

Itu semua kepada kita. Itu semua kepada kita yang kasih kepada agama, bangsa dan negara. Tetapi Kepada Nuar Brahim, RPK adalah dewa penyelamat. Kepada Nuar Brahim RPK adalah hamba abdi yang sanggup mati kerananya.

Banyak kali sangat RPK selamatkan Nuar Brahim. Banyak kali. Baru baru dalam satu majlis dialog bersama rakyat Malaysia di London. Pada pandangan mata kasar RPK krikik Nuar Brahim. Ada orang kata RPK merajuk dan kecewa. Ada orang kata Nuar Brahim akan hilang seorang panglima paling setia.

Yang sebenarnya RPK selamatkan Nuar. Dia orang dah dapat maklumat ada orang akan tanya dan persoal kemampuan Nuar. Ada orang akan bantai Nuar kerana janji tak betul.

Kalau orang lain tanya nampak Nuar dipertikai. Jadi RPK tanya. Tanya pulak dalam bentuk terpimpin supaya Nuar boleh beri alasan yang munasabah. Bila RPK dan timbulkan maka tak perlulah orang lain tanya lagi.

Nuar Brahim pun dapat beri penjelasan seperti yang dikehendaki. Maknanya kita usah tertipu. Sekali lagi mereka berlakon. Dah memang mereka pelakon. Cuma sesekali mereka berlakon filem porno.

1 comment:

udanggalah said...

Tahap kelentong Nuar memang luarbiasa..ramai dah terkena..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...